اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ارتقاء سطح آموزشی و استعدادیابی مردم بومی مناطق آزاد در اولویت‌های دانشگاه تربیت مدرس قرار گرفت

مشاور رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: گسترش مباحث زیرساختی در حوزه آب شیرین کن ها، کشاورزی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، نانو، سلول‌های بنیادی، محیط زیست و ارتقاء آموزشی، فرهنگی و استعدادیابی مردم بومی مناطق آزاد در اولویت‌های برنامه جدید دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد.

ارتقاء سطح آموزشی و استعدادیابی مردم بومی مناطق آزاد در اولویت‌های دانشگاه تربیت مدرس قرار گرفت

محمد حسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از تحقق گفتمان گام دوم انقلاب و حضور در رفع محرومیت زدایی توسط اندیشمندان دانشگاه تربیت مدرس خبر داد.
وی گفت: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر کشور و با میزبانی سلایق مختلف اما متحد حول محورهای ملی و مذهبی در تلاش است تا با حضور علمی و تخصصی در مناطق آزاد اقتصادی به رفع محرومیت‌ها کمک کند.
مشاور رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: مناطق آزاد کشور برخلاف نام پرآوازه‌ای که دارند متاسفانه از محرومیت‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند که دانشگاه تربیت مدرس با همکاری دبیرخانه مناطق آزاد در حوزه‌های زیرساختی با بهره‌مندی از نظریات و طرح های اساتید و دانشجویان سعی دارد در این حوزه‌ها حضور موثر داشته باشد.
وی همچنین گفت:گسترش مباحث زیرساختی در حوزه آب شیرین کن ها، کشاورزی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، نانو، سلول‌های بنیادی، محیط زیست و ارتقاء آموزشی، فرهنگی و همچنین پیشرفت علمی و استعدادیابی مردم بومی مناطق آزاد از اولویت‌های برنامه جدید دانشگاه تربیت مدرس و دبیرخانه مناطق آزاد خواهد بود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول