اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی؛ اکثر صهیونیست‌ها از سیاست‌های تل‌آویو ناامید شده‌اند

نتایج جدیدترین تحقیقات و بررسی‌های یک شبکه صهیونیستی نشان می‌دهد که اکثر صهیونیست‌ها از سیاست‌های تل‌آویو ناامید شده‌اند.

نظرسنجی؛ اکثر صهیونیست‌ها از سیاست‌های تل‌آویو ناامید شده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بررسی‌های «کانال ۱۲ خبری» رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که اکثر صهیونیست‌ها از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در مقابله با بحران «کووید-۱۹» ناامید هستند.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، نتایج نظرسنجی روز یکشنبه کانال ۱۲ خبری اسرائیل نشان می‌دهد که ۶۳ درصد صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که کابینه «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدیریت مناسبی در مقابله با همه‌گیری کرونا نداشته استو تنها ۳۴ درصد بر این باور بودند که کابینه وی هر آن چه در توان داشته برای مقابله با کووید-۱۹ انجام داده است.

نتایج مؤسسه نظرسنجی «میدگام» همچنین نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از شرکت‌کنندگان در ا ین نظرسنجی بر این باورند که بر این باورند که شیوه مدیریت بنت در مقابله با موج پنجم کرونا در فلسطین اشغال «بد» بوده است و ۳۴ درصد، مدیریت وی در این زمینه را «خوب» توصیف کردند.

بر اساس بررسی‌های فوق، ۵۷ درصد از پاسخ‌دهندگان صهیونیست‌ در سؤالی در خصوص میزان رضایت از عملکرد «نیتزان هوروویتس» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی در بحث مقابله با کرونا، گفتند که او در مقابله با کرونا شکست خورده است و ۳۵ درصد میزان رضایتمندی وی را کافی و مناسب توصیف کردند.

طبق این تحقیقات، ۶۵ درصد از صهیونیست‌ها همچنین تصریح کردند که «ایفات شاشابیتون»وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در عمل به تعهداتش، شکست خورده است و ۲۸ درصد، عملکرد وی را منسجم توصیف کردند.

طبق این گزارش، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مقایسه با دیگر وزرای کابینه رژیم صهیونیستی، بدترین عملکرد را در میزان جلب رضایتمندی صهیونیست‌ها داشت به طوریکه ۶۶ درصد از پاسخ‌دهندگان تصریح کردند که او در عمل به وظایفش ناکام بوده است و ۲۶ درصد نیز تصریح کردند که عملکرد مناسبی داشته است.

نتایج بررسی‌های جدید همچنین نشان می‌دهد که تنها ۳۵ درصد از صهیونیست‌ها بر این باورند که سیاست‌های تست‌گیری کرونای کابینه رژیم صهیونیستی خوب است و ۶۰ درصد این سیاست‌ها را سیاست‌های شکست‌خورده توصیف کردند.

کانال ۱۲ خبری رژیم صهیونیستی همچنین از پاسخ دهندگان نظرشان را در مورد محدودیت‌های اعمال شده برای عموم در ارتباط با جلوگیری از شیوع این بیماری پرسید که ۶۵ درصد از گسترش محدودیت‌ها در خصوص اجتماعات عمومی حمایت کردند و ۳۱ درصد با چنین سیاست‌هایی مخالفت کردند اما با این حال، ۵۷ درصد از پاسخ‌دهندگان صهیونیست‌ با اعمال مجدد محدودیت‌های قرنطینه‌ای در سراسر فلسطین اشغالی مخالفت کردند و ۳۶ درصد تصریح کردند که قرنطینه برای مهار همه‌گیری کرونا امری ضروری است.

 انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول