اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن با رقابت مجازی خواهران+عکس

با پایان نام‌نویسی و ارسال آثار به سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم رقابت مرحله مقدماتی با داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات آغاز شد.

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن با رقابت مجازی خواهران+عکس

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با پایان نام‌نویسی و ارسال آثار به سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم رقابت مرحله مقدماتی با داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات آغاز شد.

حضور شرکت‌کنندگان ۶۹ کشور در مسابقات امسال

در این مرحله ۲۰۰ اثر از قاریان و حافظان قرآن ۶۹ کشور جهان به مسابقات ارسال شده و پس از داوری این آثار راه‌یافتگان باید در مرحله نهایی مسابقات که اسفندماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود به صورت مجازی با هم رقابت کنند.

برگزاری رقابت‌ها در چهار بخش

مسابقات امسال در بخش‌های برادران، خواهران، دانش‌آموزان و نابینایان برگزار می‌شود. همه رقابت‌ها به صورت غیرحضوری است و شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند، مسابقات از امروز با رقابت خواهران آغاز شده و داوری مسابقات برادران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، داوری رقابت‌های مقدماتی تا روز ۲۵ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی بصیرت تهران انجام خواهد شد.

قضاوت مرحله مقدماتی به صورت مجازی و آنلاین

فایل‌های ارسالی ماه گذشته ضبط شده و فایل‌ها برای داوران پخش می‌شود و داوران ایرانی به‌صورت زنده و حاضر در جلسه قضاوت می‌کنند و داوران خارجی نیز به‌صورت آنلاین به قضاوت می‌پردازند. همچنین مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم قرار است در اسفند‌ماه و مقارن با مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار شود.

البته تلاش برگزارکنندگان این است که مسابقات مرحله نهایی به صورت حضوری برگزار شود.و در صورت تأیید ستاد مقابله با کرونا، تمام تمهیدات برای برگزاری حضوری و غیرحضوری اندیشیده شده است.

در این دوره از مسابقات محمدرضا جاهدی‌نیا از مشهد و هادی موحد امین از تهران به عنوان نمایندگان کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول