اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد.

در حکم سجادی خطاب به صفرپور آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در استان تلاش و تعامل سازنده با مدیران کارکنان پیشکسوتان و ورزشکاران صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی و برنامه‌های وزارتخانه نسبت به اجرای امور توجه جدی معمول دارید.

با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در ضمن اختیارات موضوع مواد ۵۲ و ۵۳ قانون محاسبات عمومی با رعایت کامل قوانین و مقررات به جنابعالی تفویض می گردد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عصر امروز با حضور دکتر بنیامین شکوه فر معاون حقوقی ، مجلس و امور استان ها ، خسرو قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان فارس در محل سالن آموزش پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول