اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مرکزانتقال خون دراسفراین راه اندازی شد

فرماندار اسفراین از راه اندازی مرکز انتقال در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مردم با پیگیری های انجام شده با مرکز انتقال خون استان، خونگیری از همشهریان اسفراین یک روز در هفته انجام خواهد شد.

مرکزانتقال خون دراسفراین راه اندازی شد

مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین در اولین روز راه اندازی مرکز انتقال خون در این شهرستان، اظهارکرد: با توجه به درخواست های مردم در جهت راه اندازی مرکز انتقال خون در اسفراین با پیگیری های انجام شده با مرکز انتقال خون استان، یک روز در هفته کار خونگیری از همشهریان اسفراین انجام خواهد شد.

وی گفت: کلیه تجهیزات مورد نیاز در این مرکز فراهم گردیده و عملا از امروز کار خونگیری و اهدا خون انجام می گیرد.

فرماندار اسفراین افزود: برای احداث ساختمان انتقال خون شهرستان نیز هماهنگی های لازم انجام و زمین مورد نظر پیش بینی شده و در اعتبارات سال جاری نیز مبلغ ۵ میلیارد ریال برای شروع اولیه کار اعتبار تخصیص یافته که عملیات اجرایی ساختمانی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی نیز گفت: کار این مرکز از امروز آغاز شده و شهروندان عزیز اسفراینی می توانند در روزهای دو شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۲ به مرکز انتقال خون اسفراین واقع در میدان ۲۲ مهر مراجعه نمایند و شهروندان نوع‌دوست اسفراین، اهدا خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند و علاوه بر کمک به تامین نیاز خونی استان موجب استمرار و افزایش روزهای فعالیت مرکز ثابت انتقال خون این شهرستان شوند.

حسن زارع افزود: به همت خیرین این استان علاوه بر تامین خون خراسان شمالی بخشی از خون مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان نیز توسط اهدا کنندگان این استان تامین می شود.

گفتنی است در اولین روز از افتتاح مرکز انتقال خون شهرستان اسفراین شهروندان اسفراینی استقبال خوبی برای اهدا خون بعمل آوردند‌.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول