اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رفع مشکل معیشت کارکنان در دستور کار مسؤولین عالی قضائی قرار دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر ادامه کار انقلابی و جهادی کارکنان، گفت: رفع مشکل معیشت کارکنان در دستور کار مسؤولین عالی قضائی قرار دارد.

رفع مشکل معیشت کارکنان در دستور کار مسؤولین عالی قضائی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی رد طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه از سوی مجلس و به تبع آن ناراحتی مجموعه کارکنان قضائی و اداری در سراسر کشور، صبح امروز پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان با حضور در شعب مختلف دادگاه‌های خانواده، کیفری و حقوقی واقع در ساختمان مرکزی دادگستری استان، ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری از آنان دلجویی و از زحمات و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها در راستای ارتقا و پیشرفت دستگاه قضایی استان و کسب رتبه های برتر در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر ادامه کار انقلابی و جهادی کارکنان، اظهار داشت: رفع مشکل معیشت کارکنان در دستور کار مسؤولین عالی قضائی قرار دارد.

گفتنی است، در این دیدار کارکنان قضائی و اداری به بیان دیدگاه‌های خود جهت بهبود وضعیت کنونی پرداخته و خواهان پیگیری‌های مجدانه از سوی مسؤولین قضائی شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول