اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همایش خودروهای کمپینگ در جزیره کیش

رئیس هیات اتومبیل‌رانی کیش و مسؤول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش از حضور ۱۰۰ اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیشبا هدف حمایت از محیط زیست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها خبر داد.

همایش خودروهای کمپینگ در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در دومین روز همایش رژه‌ی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سطح جزیره کیش انجام شد، ساکنان کیش با این اتومبیل‌ها و سبک زندگی با آنان آشنا شدند و گروه کمپر از نقاط مختلف کیش دیدن کردند.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این‌ خودروها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفرهای خود، زندگی می‌کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

رئیس هیات اتومبیل‌رانی کیش افزود: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفرهای خود ترویج می‌دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه‌ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می‌تواند به ترویج سفرهای زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی خاطرنشان کرد: روز ۲۱ دی‌ماه تمام خودروها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می‌توانند اتومبیل‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

وی تعداد کمپرهای شرکت‌کننده را حدود ۱۰۰ اتومبیل اعلام کرد و افزود: این گروه از شهرهای مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده‌اند.

رئیس هیات اتومبیل‌رانی کیش با تاکید بر ظرفیت کیش ابراز امیدواری کرد: با ایجاد یک "کمپرسایت" رسمی، این برنامه هرساله برگزار شود و شاهد حضور کمپرهای بین‌المللی نیز باشیم.

سفیر ایمنی جاده‌ها در پایان از ترویج گردشگری ارزان و حمایت از محیط زیست به عنوان برخی از اهداف این پویش نام برد و ادامه داد: گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف اصلی هیات اتومبیل‌رانی کیش می‌باشد تا با فرهنگ‌سازی و آموزش رانندگی صحیح و منشور قوانین طلایی رانندگی نقشی موثر در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا کند.

این گروه کمپری با میزبانی هیات اتومبیل‌رانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تاریخ ۱۸ دی‌ماه، در محل کلبه‌هور مستقر شده‌اند و تا ۲۲ این ماه حضور دارند.

سومین همایش کشور  کلوپ ملی کمپینگ با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزیره کیش و شرکت خودروسازی پارسیان‌موتور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول