اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دعوت از 2 فوتسالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی جوانان

2 فوتسالیست عضو باشگاه اروم آلیاژ ارومیه به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند.

دعوت از 2 فوتسالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه "امیر مرادی و افشین سروش" 2 فوتسالیست ارومیه‌ای هستند که با صلاحدید سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان به همراه ۳۸ بازیکن از سراسر کشور به اردوی انتخابی دعوت شدند.

تیم ملی فوتسال جوانان ایران قرار است به زودی در تورنمنت ۲۰۲۲ فوتسال کافا شرکت کند و این اردو به همین منظور برگزار می‌شود.

۴۰ بازیکن از استان‌های آذربایجان‌غربی، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، قزوین، کردستان، گلستان، لرستان، گیلان، کرمان و خراسان رضوی در قالب ۲ گروه ۲۰ نفره به این اردو دعوت شدند.

گروه اول از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه جاری و گروه دوم از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه جاری در محل آکادمی ملی فوتبال ایران زیر نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان کشور اردوی انتخابی خود را برگزار می‌کنند.

امیر مرادی و افشین سروش ۲ بازیکن ارومیه ای در گروه ۲ این اردو قرار دارند. پیش از این بهزاد رسولی، محمد شکری و بلال اسماعیلی سه فوتسالیست ارومیه‌ای در لیست نهایی تیم ملی دانش‌آموزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی کشور تایلند حضور داشتند.

بلال اسماعیلی، سابقه عضویت در تیم ملی زیر ۲۰ سال جوانان ایران را نیز دارد و در سال ۲۰۱۹ به همراه این تیم موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز شده است.

همچنین سالار آقاپور و بلال اسماعیلی ۲ فوتسالیست ارومیه ای در رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین حضور  داشتند و موفق به زدن 5 گل ارزشمند و پیروزی بخش برای تیم ملی ایران شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول