اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توجه مدیریت شهری به محله هرندی و گرمخانه خاوران/ هشدار در مورد آسیب‌زا بودن توقف برنامه‌ها

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گسسته شدن برنامه‌ها در کشور و مدیریت شهری آسیب‌زا است گفت: در دوره‌های قبل مدیریت شهری اقدامات خوبی در مورد محله هرندی و گرمخانه خاوران انجام شد که متأسفانه در سال‌های اخیر مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

توجه مدیریت شهری به محله هرندی و گرمخانه خاوران/ هشدار در مورد آسیب‌زا بودن توقف برنامه‌ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوعات مطرح شده درباره محله هرندی و گرمخانه خاوران در منطقه 15 تهران اظهار داشت: در دوره‌های قبلی که ما در شورای شهر حضور داشتیم مدیریت شهری اقدامات خوبی در مورد موضوع محله هرندی و گرمخانه خاوران انجام گرفت.

وی افزود: همان زمان حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی بود و شب تا صبح به این محله‌ها سر می‌زدند و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد ولی متأسفانه اقدامات نیمه‌تمام ماند و با تغییر مدیریت شهری کارها بلاتکلیف ماند.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: مردم حق داشتند که در مورد گرمخانه خاوران گلایه کنند چرا که از صبح که این افراد از گرمخانه بیرون می‌آیند و بر سر جاده روند و منتظر شوند به مناطق دیگر بروند صحنه‌های عجیبی ایجاد می‌شود که باید برای آن چاره‌ای اندیشید ولی طی‌ سال‌های اخیر این مسائل و مشکلات به فراموشی سپرده شده است.

چمران گفت:‌این برنامه‌ها در کشور آسیب‌زا است و باید اقدامات به طوری انجام گیرد که استمرار داشته باشد و به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول