اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق کلیات بودجه: دولت در 1401 دیپلماسی آبراه‌های انتقال آب را فعال کند

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه نقدهای زیادی به بودجه داریم ولی با کلیات آن موافقیم از گرانی‌ها و ضعف معیشت مردم انتقاد کرد و گفت: دولت باید اصلاحات لازم را در این بودجه عملیاتی کند.

موافق کلیات بودجه: دولت در 1401 دیپلماسی آبراه‌های انتقال آب را فعال کند

خبرگزاری فارس- فاطمه ضرغام نژاد: حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 19 دی ماه) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1401 اظهار داشت: دولت با تمام قوا و شجاعانه بودجه‌ای را برای مهار تورم و افزایش نرخ رشد اقتصادی کشور با توجه به توانایی‌های داخلی به مجلس داده است.

وی افزود: گرانی‌ها و ضعف معیشت مردم تحمل‌نشدنی است و به آن گلایه داریم ضمن اینکه نقد زیادی هم به بودجه داریم، اما با کلیات لایحه بودجه 1401 موافق هستیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زندگی مردم با گرانی‌های اخیر در کالاهای اساسی به سختی می‌گذرد و باید فکر اساسی برای آن انجام شود.

دهمرده گفت: موضوع آب ژرف، انتقال آب از دریای عمان و دیپلماسی آب برای کل کشور و استان سیستان و بلوچستان نیازمند اقدام جدی دولت است.

وی در پایان افزود: من با کلیات لایحه بودجه سال 1401 موافق هستم اما باید اصلاحات لازم به صورت جدی درباره بودجه صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول