اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث/ کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی

مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس، از کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی تا ناکامی قاچاق چیان احشام در شهرستان های فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث/ کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی

فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو وانت کارا و کشف 191 کیلو تریاک در عملیات مشترک فارس و "خراسان رضوی" خبر داد.

سردار حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با خودرو وانت کارا در حال انتقال یک محموله تریاک از بندرعباس به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو وانت کارا حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 191 کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه‌ در کف اتاق جاسازی بود کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

در منزل مسکونی مواد مخدر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 121 کیلو و 500 گرم مواد مخدر و دستگیری 2 متهم در یکی از روستاهای شهرستان شیراز خبر داد.

سردار ملک‌زاده افزود: مأموران انتظامی پاسگاه بید زرد شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از روستاها دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، بیان کرد: در بازرسی از آن منزل 121 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی110تماس و موضوع را گزارش دهند.                                                     

قاچاقچیان احشام  داراب ناکام شدند

فرمانده انتظامی داراب از کشف 30 راس گوسفند خبر داد که با 2 دستگاه سواری پراید به استان‌های مرزی قاچاق می‌شد.

سرهنگ  نوشاد در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی قلاتویه داراب حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه سواری پراید حامل احشام مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از آن خودروها 30 راس گوسفند قاچاق کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه رانندگان با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف اسکناس‌های جعلی در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از دستگیری 2 نفر کلاهبردار و کشف 88 قطعه اسکناس جعلی به مبلغ 9 میلیون و 200 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لشکری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه پسری 18 ساله با استفاده از اسکناس‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری از کسبه و شهروندان می‌کند که موضوع جهت شاسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را در یکی از مغازه های سطح شهر شناسایی و آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سرچهان خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از متهم 87 قطعه اسکناس100 هزار ریالی و یک قطعه اسکناس 500 هزار ریالی (در مجموع 9 میلیون و 200 هزار ریال) کشف شد.

سرهنگ لشکری با بیان اینکه همدست متهم که برادرش بود نیز دستگیر شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ناکامی قاچاقچی گوسفند درکوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 66 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  هاشمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کوار حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ 66 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و راننده نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارقان با 16 فقره سرقت در آباده 

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری 2 سارق سابقه‌دار با 16 فقره انواع سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ  مسعودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ منزل، مغازه، مزارع و باغات در برخی از محله‌های شهرستان آباده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص 2 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموالی شامل 40 متر کابل برق،  4 دستگاه دوچرخه، 5 دستگاه پنکه و جاروقی، 2 دستگاه پخش خودرو و دوربین مداربسته با متعلقات، یک دستگاه بکس بادی، 70 کیلوگرم گردو و بادام مسروقه کشف شد.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه به 16 فقره سرقت منزل، مغازه، مزارع و باغات اقرار کردند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول