اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«عبدالله آذر» جا پای بزرگان گذاشت/ موفقیت تیمی بعد از سال‌ها انتظار برای والیبال گنبدکاووس

«عبدالله آذر» سرمربی تیم نوجوانان والیبال شهرداری گنبدکاووس با کسب جام قهرمانی توانست خود را به لیست افتخارآفرینان و بزرگان ورزشی شهرمان اضافه کند.

«عبدالله آذر» جا پای بزرگان گذاشت/ موفقیت تیمی بعد از سال‌ها انتظار برای والیبال گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جمله معروفی است که می‌گوید تاریخ را فاتحان می‌نویسند. عبدالله آذر سرمربی تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس هم با فتح مسابقات سوپرلیگ نوجوانان ایران تاریخ والیبال شهرمان را از نو نوشت و پس از چندین سال یک جام ارزشمند را برای شهر خود به ارمغان آورد.

مدت‌ها بود که والیبال گنبدکاووس به موفقیت تیمی نرسیده بود و همیشه شاهد از دست دادن فرصت‌ها و به جا ماندن حسرت‌ها بود و بالاخره امسال توانست یک جام ارزشمند کسب کند‌ و شادی، شور و نشاط فراوانی را به منطقه به ارمغان آورد.

تیم نوجوانان شهرداری گنبدکاووس که در این رقابت‌ها با اقتدار تمام و بدون دادن حتی یک امتیاز به حریفان توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در مرحله گروهی هر شش بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و اوج کار این تیم در مرحله نیمه‌نهایی و فینال بود که تیم های قدرتمند «لبنیات هراز آمل» و «سایپا» را به راحتی و با نتیجه سه بر صفر شکست داد. در راس این تیم «عبدالله آذر» به عنوان سرمربی قرار داشت که به خوبی این تیم را از نطر تیمی، تکنیکی و روانی آماده و روانه مسابقات کرده بود.

عبدالله آذر فردی که به عنوان سرمربی تیم نوجوانان استان گلستان نیز فعالیت ‌می‌کند به خوبی با تکیه بر اصل شایسته‌گزینی استعدادهای استان را شناسایی کرده بود و با درایت و پافشاری خود از مدت‌ها قبل با چندین بازیکن مستعد با تیم شهرداری گنبدکاووس قرارداد بلندمدت امضا کرده بود.

ضمن اینکه نگذاشت ملی‌پوشان این تیم که خود نیز در دعوت آنان به تیم‌ملی نوجوانان نقش داشت در تیم‌های دیگر توپ بزنند، انتخاب «بهروز کشمیری» به عنوان کمک مربی نیز یکی از تصمیم‌های بسیار مثبت وی بود چرا که وی با جان و دل بازیکنان را تمرین داده و از لحاظ فردی آماده مسابقات کرده بود.

* تیم نوجوانان شهرداری گنبدکاووس به دور از حواشی و با تمرکز کامل برای هر پوئن جانانه جنگیدند

تیم گنبدکاووس در این مسابقات یکدل، متحد و منسجم بود و به دور از حواشی و با تمرکز کامل برای هر پوئن جانانه جنگیدند و به شایستگی هرچه تمام‌تر به آن چه که استحقاقش را داشت رسید و بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقات گذاشتند.

«عبدالله آذر» با قهرمانی تیم نوجوانان شهرداری گنبدکاووس نشان داد که برنامه‌ریزی اصولی و صحیح چه پیامدهای مثبتی برای والیبال خواهد داشت.

البته نقش مدیریت تیم شهرداری گنبدکاووس نیز در این قهرمانی قابل تقدیر و ستایش است چرا که برنامه‌ریزی صحیح و بلندمدت را برای تیم نوجوانان امسال اتخاذ کرده بود و حتی سرمایه‌گذاری خوبی روی خود «عبدالله آذر» انجام شده بود که چهار سال پیاپی به عنوان کمک مربی در تیم بزرگسالان فعالیت می‌کرد.

این قهرمانی به ما نشان داد که گنبدکاووس و استان گلستان پر از پتانسیل و استعدادهای نهفته است، فقط کافی است که به آنها بها دهیم و قدر داشته‌هایمان را بدانیم و سرمایه‌گذاری صحیح روی آن انجام دهیم.

 خیلی از شهرها و استان‌ها برای کسب مقام قهرمانی هزینه‌های نجومی انجام می‌دهند اما در این منطقه که استعدادهای منطقه به وفور یافت می‌شود فقط کافی است که به آنها بها دهیم و برنامه‌ریزی اصولی انجام دهیم.

البته ناگفته نماند که  نقش مربیان کانون‌های استان نیز در پرورش این استعدادها بسیار مهم است و با حداقل امکانات و کمبودها درحال پرورش و معرفی استعدادها هستند.

امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته و سرآغازی برای موفقیت تیم‌های بزرگسالان باشد.

برای عبدالله آذر، مربی اخلاق‌‌مدار، توانمند که نگاه حرفه‌ای دارد آرزوی موفقیت را روزافزون داریم و امیدواریم این موفقیت‌ها توامان باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول