اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم اما و اگرهای بهسازی خانه کشتی ساری/ توپ بهسازی خانه کشتی ساری در زمین فدراسیون

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: اعتبارات اختصاص داده شده برای خانه کشتی ساری را برای بهسازی سایر سالن‌ها اختصاص داده و مقرر شد که اعتبار بهسازی و بازسازی خانه کشتی را تامین کند.

تداوم اما و اگرهای بهسازی خانه کشتی ساری/ توپ بهسازی خانه کشتی ساری در زمین فدراسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سوم دی ماه سال گذشته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  استانداری مازندران به همراه مدیرکل ورزش و جوانان از خانه کشتی ساری بازدید کردند.

در پایان این بازدید مفید غلامی راد رئیس سازمان برنامه‌ریزی مازندران قول داد که اعتبارات لازم برای ساخت خانه کشتی را تامین می‌کند.( اینجا بخوانید)

با گذشت بیش از یک سال در خانه کشتی استان مازندران هیچ تغییری ایجاد نشده است.

در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان برای وضعیت زمین نساجی مازندران برگزار شد، خبرنگار فارس از دو مسوول درخواست کرد که درباره اعتبار قول داده شده در این بازدید پاسخ دهند که حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: مجموعه کمک‌های که در مدت یک سال گذشته برای مراسم تجلیل از قهرمانان، المپیک، بحث خرید تجهیزات و مرمت و بازسازی خانه‌های کشتی با همکاری سازمان برنامه‌ریزی استانداری عملیاتی شده است.

وی دلیل تاخیر در بهسازی و بازسازی خانه کشتی ساری را درخواست فدارسیون برای تامین اعتبار سه خانه کشتی در استان اعلام کرد و گفت: خانه کشتی ساری هم در لیست تامین اعتبارات فدارسیون قرار گرفته است و اعتبارات اختصاص داده شده برای خانه کشتی را در دیگر سالن‌ها و خانه‌های کشتی مستهلک دیگر نقاط استان هزینه کردیم.

رنگرز ادامه داد: دفترچه فنی مرمت و بازسازی سه خانه کشتی از جمله خانه کشتی را تهیه کردیم  و منتظر اظهار نظر فدراسیون کشتی در این زمینه هستیم و اگر اعتبارات تامین نشده خودمان نسبت به تامین اعتبار و بهسازی این خانه اقدام می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه فدراسیون‌های ورزشی کمکی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت می‌کنند، افزود: برای مابقی فعالیت‌های فنی باید خود فدارسیون ظرفیت‌سازی داشته باشد، متناظر فدارسیون‌ها هیأت‌های ورزشی در استان‌ها فعال هستند که از اداره کل ورزش و جوانان کمک دریافت می‌کنند، این ایراد وجود دارد که برخی از هیأت‌های ورزشی از ما اعتبار دریافت می‌کنند بلکه ما به هیأت‌ها کمک می‌کنیم در استان مازندران ۵۰ هیأت استانی و ۸۰۰ هیأت شهرستانی داریم با این اعتبارات ابلاغی فصل پنج عملا نمی‌توانیم همه برنامه‌های هیأت‌ها را پوشش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: روسای هیأت‌ها باید در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، تامین اعتبار لازم برای اقدامات فنی و بهسازی و بازسازی خانه‌های کشتی خودشان ورود کنند و اداره کل ورزش و جوانان هم به آنها کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول