اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مساعدت ۵ میلیارد ریالی به ۲۶۳ بیمار سخت‌درمان همدان

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۵ میلیارد ریالی به ۲۶۳ بیمار سخت‌درمان همدان خبر داد.

مساعدت ۵ میلیارد ریالی به ۲۶۳ بیمار سخت‌درمان همدان

حمید شاکری‌صفت؛مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ماه گذشته در همدان اظهار کرد: در این مدت ۵۰ بیمار جدید به واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان  مراجعه کردند که به ۱۵ نفر مساعدت شده و ۳۵ نفر نیز مشاوره گرفتند.

وی با اشاره به ۸۰۵ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به این بیماران گفت: در طرح سخاوت نیز ۲۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ۸۷ بیمار مساعدت شده است.

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در طرح مهربانی بین ۱۸۰ خانوار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توزیع شد خاطرنشان کرد: ۳۶ کیلوگرام گوشت و مرغ به ارزش ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بین ۴۰ خانوار توزیع شد.

وی از مساعدت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی خیرین در طرح "محیا" سخن گفت و افزود: به ۱۷ نفر از بیماران سخت درمان به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

شاکری با اشاره به تخفیف اخذ شده از مراکز درمانی برای ۱۹ بیمار سخت درمان به مبلغ ۲۲۸ میلیون ریال عنوان کرد: در مجموع به ۲۶۳ بیمار سخت درمان به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال مساعدت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول