اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازدید جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان از 5 واحد تولیدی مشکل‌دار

عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان به حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بازدید از واحدهای تولیدی مدنظر اشاره و گفت: حضور وی در این بازدید موجب دلگرمی فعالان حوزه صنعت شد، چرا که عملکرد ضعیف برخی دولتمردان در گذشته موجب ایجاد ناامیدی در بین این فعالان شده است.

بازدید جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان از 5 واحد تولیدی مشکل‌دار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدی، عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان در حاشیه بازید از پنج واحد تولیدی مشکل‌دار در زنجان که با حضور ابوالفضل طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انجام شد، طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس با بیان این که حوزه فعالیت سپاه و بسیج میدانی بوده و کنترل از راه دور نمی‌کند، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و کمک به حل مشکلات بازدید از پنج واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان به حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بازدید از واحدهای تولیدی مدنظر اشاره و تصریح کرد حضور وی در این بازدید موجب دلگرمی فعالان حوزه صنعت شد، چرا که عملکرد ضعیف دولتمردان موجب ایجاد ناامیدی در بین این فعالان شده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان مورد نظر در بازدیدهای برنامه‌ریزی شده حضور دارند، افزود: در این بازدیدها نماینده سازمان امور مالیاتی هم برای ارائه راهکار در واحدهای تولیدی که در این حوزه مشکل دارند حضور داشت.

حمیدی دیگر مشکل واحدهای مورد بازدید قرار گرفته را سرمایه در گردش دانست و گفت: این بازدید‌ها به فعالان در این واحدها نشان داد که آنها تنها نیستند و هدف کلینیک هم عملیاتی کردن تصمیمات به صورت میدانی با آشنایی صورت گرفته در این بازدیدها است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه کلینیک صنعت بسیج به هیچ وجه قصد نمایش ندارد، کما اینکه مسؤول مربوطه هم برای ارائه راهکار برای مشکلات عنوان شده در این بازیدها حضور می‌یابد، گفت: برای چند واحد بازید شده راهکارهایی طراحی و ارائه شد که به مرور عملیات خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از واحدهای تولیدی که بازدید شد، مشکل خانوادگی داشتند چرا که دو سرمایه‌گذار اصلی این واحد فوت شده بودند و ۱۴ ورثه از این افراد باقی مانده است، ادامه داد: راهکار قانونی برای حل این مشکل وجود ندارد و باید این مشکل به صورت کدخدامنشی حل شود تا زمینه اشتغال ۵۰ تا ۶۰ نفر فراهم شود.

حمیدی اعمال ماده ۱۴۱ (صندوق ورشکستگی) را مشکل یک واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته عنوان کرد و گفت: بر اساس اسناد ارائه شده همه بدهی‌های این واحد تولیدی پرداخت شده و این شرکت در حال حاضر شاکی خصوصی ندارد و در واقع این واحد مشکل مالیاتی دارد که طبق اسنادی که ارائه شد در حق آن‌ها اجحاف شده است که نماینده سازمان امور مالیاتی راهکارهایی را از طریق اعمال ماده ۲۱۶ ارائه کرد تا اجازه فعالیت آن داده شود.

عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان با بیان اینکه دیگر واحد تولیدی که مورد بازدید قرار گرفت حدود هفت یا هشت سال است که تعطیل شده بود که الان یک سرمایه‌گذار جدید به این مجموعه جذب شده است و خواهان کمک در عرصه سرمایه در گردش و تخصیص مواد اولیه از بورس شده است، افزود: این واحد کود شیمیایی یا فسفات ۳۴ که در حال حاضر کشور در مورد آن مشکل دارد تولید می‌کند اگر مشکل سرمایه در گردش آن حل شود می‌تواند به بخشی از نیازهای کشور پاسخ داده و حدود ۷۰ نیرو هم جذب کند.

وی با بیان اینکه یک واحد تولیدی دیگر که مورد بازدید گرفت متروکه بوده که خریدار آن را در دو بخش ماشین‌آلات و ابنیه احیا کرده است، ادامه داد: این سرمایه‌گذار کوتاهی‌هایی را در بخش معافیت‌های مالیاتی مرتکب شده است ر ایکه در این بازدید راهکارهایی برای بهره‌مندی این سرمایه‌گذار از معافیت‌های مالیاتی ارائه شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول