اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آمازون مدت زمان قرنطینه کرونا را کاهش داد

شرکت آمازون روز جمعه اعلام کرد مدت زمان قرنطینه ناشی از ابتلا به کرونا را برای کارکنان خود از ده روز به تنها یک هفته کاهش می دهد.

آمازون مدت زمان قرنطینه کرونا را کاهش داد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به دنبال به روز شدن دستورالعمل های بهداشتی در آمریکا، آمازون اعلام کرد از این پس کارکنان این شرکت که به کرونا مبتلا می شوند تنها باید یک هفته و نه ده روز را در قرنطینه به سر ببرند و پس از اتمام این مدت باید به سر کار خود بازگردند.

در هفته های اخیر میزان ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در آمریکا به شدت افزایش یافته و همین مساله موجب شده تا نیروی کار شاغل در مدارس، خطوط هواپیمایی و بسیاری از کسب و کارها کاهش یابد. همین مشکل و کمبود جدی نیروی کار باعث شده تا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در امریکا دستورالعمل های خود را به روز کند و از افراد بخواهد بعد از پنج روز قرنطینه به سر کار خود بازگردند.

در عین حال آمازون در بیانیه ای اعلام کرده کارگران مبتلا به این ویروس می توانند تا 40 ساعت مرخصی با حقوق دریافت کنند و حداکثر یک هفته می توانند در قرنطینه به سر ببرند. در ادامه این بیانیه از کارکنان آمازون خواسته شده اگر مریض هستند از حضور در سر کار خودداری کنند و تصریح شده گزینه های مرخصی اضافی برای افرادی که بیش از یک هفته علامت دار هستند در دسترس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول