اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عطر شهدا در رودان پیچید/ فرمانده منطقه یکم نیروی دریای سپاه: شخصا شاهد محبت شهید سلیمانی نسبت به مردم رودان بوده‌ام+عکس

با تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام بر دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار رودان، عطر شهادت فضای شهر را پر کرد.

عطر شهدا در رودان پیچید/ فرمانده منطقه یکم نیروی دریای سپاه: شخصا شاهد محبت شهید سلیمانی نسبت به مردم رودان بوده‌ام+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک دو شهید گمنام در رودان تشییع شد.

پیکر مطهر این دو شهید گمنام با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور از مقابل بهشت زهرا(س) این شهر تا آستان مقدس امام‌زاده شاه قطب‌الدین حیدر تشییع شد.

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریای سپاه در این آیین اظهار داشت: مردم شهیدپرور، ولایی، انقلابی و جهادی رودان در طول ۴۲ سال از انقلاب همیشه روحیه ولایتمداری و شهادت‌طلبی خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور در دوران دفاع مقدس و هم‌سنگری با شهید سلیمانی فرمانده دلاور لشکر ۴۱ ثارالله در کنار مالک اشتر ولی زمان نشانه‌ای محکم از ولایت‌مداری و انقلابی بودم مردم رودان است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریای سپاه گفت: یقین بدانید که آن شهید والامقام و سردار بزرگ اسلام هم بر ولایی بودن و شهادت‌‌طلب بودن مردم این دیار شهادت می‌دهند.

وی ادامه داد: شخصا شاهد ارادت و محبت شهید سلیمانی نسبت به مردم رودان بوده‌ام، آنقدر که بارها در موقعیت‌های مختلف حتی به اسم از رزمندگان این شهرستان یاد می‌کردند.

سردار غلامشاهی با اشاره به حضور پرشور مردم رودان در آیین تشیع شهدای گمنام گفت:  مردم رودان این بار هم قدر شناسی خود را  هم‌چون روزهای دفاع مقدس بسیار پرشور و پررنگ نشان دادند تا بگویند هم‌چنان پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریای سپاه تصریح کرد: شهدا تا امروز در جهان به ما عزت و شوکت دادند و ایران اسلامی هم‌اکنون در اوج عزت است.

وی ادامه داد: قطعا شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای استکبار و حامیانش بسیار خطرناک‌تر است و بدانند که سلیمانی‌ها مثل ساعقه بر آنها فرود خواهند آمد.


عکاس: حامد آزادی

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول