اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شجاعت و معنویت افرادی همچون شهید سلیمانی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: توان و امکانات ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی کافی نبود اما اقتصاد معنویت، خلاقیت، شجاعت و غیره افرادی چون شهدای هسته‌ای و مدافعین حرم به ویژه سردار سلیمانی سبب شد تا انقلاب حرکت کرده و دشمن را به زانو در آورد.

شجاعت و معنویت افرادی همچون شهید سلیمانی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در مسجد النبی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: قاتلین حضرت زهرا (س) نه کفار رودند و نه دشمنان قسم خورده اسلام بلکه مسلمانانی بوده که نسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت بودند.

وی تصریح کرد: مهمترین عنصر افراد بی‌تفاوت در جامعه اسلامی این است که به دشمن جرات و شهامت داده و اثر وجودی خود ره در سبد طاغوت می‌ریزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: اگر در فتنه ۸۸ عده‌ای از خواص و موثرین جامعه بی‌تفاوت نبوده و به موقع در میدان حضور یافته و در مقابل دشمن موضع‌گیری می‌کردند، انقلاب اسلامی و مردم عزیز این همه هزینه نمی‌کردند.

* خودکم بینی و عافیت‌طلبی دو عامل مهم در افراد بی‌تفاوت

وی خودکم بینی و عافیت‌طلبی را دو عامل مهم در افراد بی‌تفاوت برشمرد و افزود: متاسفانه این افراد با این‌ ویژگی‌ها در مرز عزت‌مندی و سعادت، عزت خود را فروخته و با دشمن همراه می‌شوند.

گرزین گفت: مهمترین هویت انقلاب اسلامی از بین بردن بی‌تفاوتی و افراد بی‌تفاوت بوده، به همان‌گونه‌ای که حضرت زهرا (س) برای ریشه‌کنی بی‌تفاوتی در آن زمان مبارزه کرده و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات جامعه نخست باید مسوولان و جریانات فکری که سبب به وجود آمدن مشکلات شده تبیین شوند تا ابتدا از شر دین افراد نجات پیدا کرده و سپس مشکلات جامعه را رفع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم‌انقلاب‌ مبنی بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم نسبت به امور پیرامون خود تبیین و آگاهی نداشته باشند حرکت انقلاب سرعت نخواهد یافت.

* مهمترین مکان برای ریشه‌کنی بی‌تفاوتی در جامعه اسلامی خانواده است

وی با بیان اینکه کنترل جمعیت و کاهش جمعیت در کشورهای استکباری در جهت رسیدن به منافع خود است، ادامه داد: دشمنان برای استفاده از منابع خدادادی کشورمان کنترل و کاهش جمعیت را در دستور کار جدی خود قرار داده تا بتوانند با استفاده از این منابع عظیم صنعت اقتصادی خود را رشد دهند.

گرزین ابراز کرد: نسبت طلاق در جامعه ما به فرزند معکوس بوده و هرچه تعداد فرزندان در خانواده کمتر باشد میزان طلاق افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مهمترین مکان برای ریشه‌کنی بی‌تفاوتی در جامعه اسلامی خانواده بوده و اگر فرزندان در خانواده‌ها با احساس مسئولیت تربیت و رشد پیدا کنند، بی‌تفاوتی در جامعه ریشه‌کن خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: توان امکاناتی ما از بدو تشکیل انقلاب اسلامی کافی نبوده اما افرادی مانند شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای و بسیاری از دلسوزان جامعه و مردم به ویژه سردار سلیمانی نسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت نبوده و با شجاعت وارد میدان شده و با اقتصاد معنویت و خلاقیت خود توانستند تحریم‌ها راشکست داد، درهای بسته را باز و جبهه را‌فتح کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول