اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند و ساعتی بعد نیز جوان فلسطینی دیگری توسط یک شهرک‌نشین با خودرو زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

شهادت دو  جوان فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (پنجشنبه) «بکیر حشاش» (۲۱ ساله) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست هنگام یورش به اردوگاه «بلاطه» در جنوب نابلس (شمال کرانه باختری) به شهادت رسید.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس»، در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه مذکور درگیری‌های شدیدی رخ داد و نظامیان صهیونیست از گلوله و بمب گازی استفاده کردند که در این هنگام، یک گلوله به سر جوان فلسطینی اصابت کرد.

وی به بیمارستان «رفیدیا» منتقل شد اما دقایقی بعد به سبب شدت جراحات، شهید شد.

از سوی دیگر خبرگزاری «شهاب» گزارش کرد، جوان فلسطینی دیگری به نام «مصطفی یاسین فطنه» (۲۵ ساله) از روستای «صفا» در غرب کرانه باختری در حال رفتن به محل کار خود بود که توسط یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست چند روز پیش نیز به یک شهروند فلسطینی به بهانه انجام عملیات در کرانه باختری تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول