اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۳۸۴ پرونده تخلف نانوایی‌ها در خراسان‌جنوبی به تعزیرات ارسال شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: ۳۸۴ پرونده تخلف نانوایی‌ها طی ۹ ماه سال جاری در خراسان‌جنوبی به شعب تعزیرات ارسال شد.

۳۸۴ پرونده تخلف نانوایی‌ها در خراسان‌جنوبی به تعزیرات ارسال شد

حسین حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به پیگیری تخلفات و نظارت بر نانوایی‌ها اظهار کرد: پرونده‌های تخلفات نانوایی‌ها که به تعزیرات ارسال می‌شود در دو بخش کالا و خدمات و بهداشت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حوزه کالا و خدمات پرونده‌های وارده مرتبط با نانوایی‌ها ۲۰۳ پرونده بوده که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به ۶ میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۴۶ هزار و ۱۳۰ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور افزود: در بخش بهداشت و رسیدگی به تخلفات بهداشتی در نانوایی‌ها در ۹ ماهه سال جاری ۱۸۱ پرونده وارده داشته‌ایم که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به ۴۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی یادآور شد: تخلفات حوزه کالا و خدمات نانوایی‌ها را اصناف و سازمان صمت برای تعزیرات ارسال می‌کند که شامل تخلفاتی چون گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج نرخ نامه و تعطیلی در روزهای غیر تعطیلی شان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: تخلفات بخش بهداشتی نانوایی‌ها را بیشتر دانشگاه علوم پزشکی ارسال می‌کند که شامل تخلفاتی چون استفاده بیش از حد نمک خوراکی در نان، استفاده از مواد غیر مجاز مثل جوش شیرین در خمیر نان و مطلوب نبودن بهداشت محیطی نانوایی است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول