اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رفع مشکلات خوابگاه‌‌ و سلف‌‌ دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان در ترم آینده

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم با تاکید بر آمادگی دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان در ترم آینده، گفت: اغلب مشکلات خوابگاه‌ها و سلف‌های دانشجویی دانشگاه‌ها برطرف شده است و بقیه نیز بررسی و قبل از حضور دانشجویان برطرف می‌شود.

رفع مشکلات خوابگاه‌‌ و سلف‌‌ دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان در ترم آینده

مسعود گنجی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تاکید بر آمادگی دانشگاه‌های کشور برای بازگشایی در ترم آینده، اظهار داشت: همه دانشگاه‌های کشور بررسی و مشکلات خوابگاه‌ها و سلف‌های دانشجویی تا قبل از حضور دانشجویان برطرف می‌شود.

وی افزود: تعدادی از مشکلات دانشگاه‌ها مالی و تعدادی مدیریتی است، طی جلساتی با روسای دانشگاه‌ها این مشکلات بررسی و برطرف شده و می‌شود.

گنجی درباره چگونگی برطرف کردن مشکلات مالی دانشگاه‌ها در زمینه مباحث خوابگاهی و سلفی، گفت: قسمتی از بودجه توسط دانشگاه‌ها و قسمتی هم از اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان تامین می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها برای تامین مایحتاج خود می‌توانند از بانک‌ها وام بگیرند، براساس مجوزی که به دانشگاه‌ها داده شده است، اگر بتوانند وامی دریافت کنند، اصل بازپرداخت وام با دانشگاه است اما سود آن را صندوق رفاه وزارت علوم پرداخت می‌کند.

عباس امامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول