اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تزریق ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار دز واکسن در همدان

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از تزریق ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۱۰۵ دز واکسن کرونا تا روز گذشته در استان همدان خبر داد.

تزریق ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار دز  واکسن در همدان

فاطمه ترکمان اسدی؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به روند واکسیناسیون  کرونا در استان اظهار کرد: تا روز گذشته یک میلیون و  ۳۱۳ هزار و ۳۰۳  دز در نوبت اول، یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۵۲ دز در نوبت دوم و ۲۰۲ هزار و ۲۵۲ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع دو میلیون و ۶۳۸ هزار و ۱۰۵ دز است.

وی با اشاره به تزریق ۵۲۰ هزار و ۱۳۷ دز در نوبت اول، ۴۵۲ هزار و ۹۰۹ دز نوبت دوم، ۸۳ هزار و ۸۶۲ دز نوبت سوم و در مجموع یک میلیون و ۵۶ هزار و ۹۰۸ دز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در نهاوند ۱۲۸ هزار و ۳۱۶ دز نوبت اول، ۱۱۰ هزار و ۷۷۴ دز نوبت دوم و ۲۱ هزار و ۳۰۳ و در مجموع ۲۶۰هزار و ۳۹۳ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا بیان کرد: در ملایر این میزان در نوبت اول ۲۱۰ هزار و ۴۵۴ دز، ۱۷۸ هزار و ۵۰۹ دز در نوبت دوم، و ۳۴ هزار و ۲۹۴ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به ۴۲۳ هزار و ۲۵۷ دز می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۹۵ هزار و ۲۲۵ دز در نوبت اول ، ۷۵ هزار و ۲۲۶ دز نوبت دوم، ۱۰ هزار و ۹۹۴ دز در نوبت سوم و ۱۸۱ هزار و ۴۴۵ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در فامنین این میزان ۲۷ هزار و ۸۶۸ دز در نوبت اول، ۲۴ هزار و ۲۷۱ دز نوبت دوم، ۴ هزار و ۱۵۶ دز نوبت سوم و ۵۶ هزار و ۲۹۵ دز در مجموع بوده است.

ترکمان با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۳۰ هزار و ۳۰۳ دز در نوبت اول، ۲۵هزار و ۹۲۴ دز در نوبت دوم، ۴ هزار و ۸۴۴ دز در نوبت سوم و ۶۱ هزار و ۷۱ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در رزن این میزان ۵۶ هزار و ۳۶۴ دز در نوبت اول، ۴۶ هزار و ۱۵۴ دز در نوبت دوم، ۷ هزار و ۱۷۱ دز در نوبت سوم و ۱۰۹ هزار و ۶۹۱ دز در مجموع بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تویسرکان ۷۷ هزار و ۸۵۴ دز در نوبت اول، ۶۶ هزار و  ۴۶۴ دز نوبت دوم، ۱۳ هزار و ۳۳۵ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۵۷ هزار و ۶۵۳ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم شهرستان بهار ۸۸ هزار و ۳۸۸ دز نوبت اول، ۷۶ هزار و ۴۱۳ دز نوبت دوم، ۱۱ هزار و ۲۸۸ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۷۶ هزار و ۸۹ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشی ابن سینا با اشاره به اینکه در اسدآباد ۷۸ هزار و ۳۹۲ دز در نوبت اول، ۶۵ هزار و  ۶۰۸ دز نوبت دوم، ۱۱ هزار و ۳۰۳ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۵۵ هزار و ۳۰۳ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم دانشگاه یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۰۹ دز نوبت اول، یک میلیون و ۵۶ هزار و ۶۴۴ دز نوبت دوم، ۱۹۱ هزار و  ۲۴۹  دز در نوبت سوم و در مجموع  دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۸۰۲ دز بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول