اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم توجه بیشتر مسئولان به اجرای طرح محله‌محور امر به معروف

رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسؤولان به اجرای طرح محله‌محور استان گفت: تا جلسه آتی وظایف همه دستگاه‌ها در راستای اجرای این طرح باید مشخص و ارائه شود.

لزوم توجه بیشتر مسئولان به اجرای طرح محله‌محور امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پیشرفت محله‌محور که توسط ستاد احیا آماده شده طرحی عملیاتی و موثر برای رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در محله‌های سطح استان است که باید با دقت و به صورت کارشناسی پیش رود.

رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای جلوگیری از تداخل کاری و بروز مشکل در دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای این طرح ارزشمند، باید بررسی دقیق و منطقی از سوی متولیان اجرای این طرح صورت پذیرد تا همکاری مطلوبی را از دستگاه‌ها شاهد شویم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اینکه این طرح یک حرکتی منسجم و اثرگذار باشد باید تقسیم کاری بین تمامی دستگاه‌ها صورت گرفته و وظیفه هر دستگاه در اجرایی شدن آن مشخص شود که لازمه این کار بررسی همه ابعاد آن است که باید تا جلسه آینده بررسی‌های صورت گرفته تجمیع و آماده شود.

نکونام تصریح کرد: مهم‌ترین اصل و اساس موفقیت این طرح هماهنگی و هم‌افزایی همه برای به میدان آوردن مردم است که انتظار می‌رود همه اعضای ستاد روی این موضوع وقت بیشتری بگذارند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول