اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امدادرسانی هلال احمر به 2300 آسیب دیده از سیل جنوب کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 2 هزار و 320 آسیب دیده از سیل در شهرستان‌های جنوب استان خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به 2300 آسیب دیده از سیل جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان کرمان، رضا فلاح امروز اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، 11 هزار و 482 خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند و امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به 2 هزار و 320 نفر طی سه روز گذشته انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران تا کنون 373 نفر اسکان دادند و 28 خودروی گرفتار در سیل رهاسازی کردند، افزود: 238 نیروی عملیاتی در قالب 61 تیم در مناطق حادثه دیده حاضر شدند و تیم‌های امدادی شهرستان‌های سیرجان، زرند، کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم، کهنوج، کرمان، ریگان و انار به مناطق حادثه دیده از سیل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: 60 خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات‌های امدادونجات به‌کار گرفته شده است و ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته‌های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: امدادرسانی مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های قلعه‌گنج، منوجان، رودبارجنوب، سیرجان، ارزوئیه، کهنوج، ساردوئیه و شهداد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول