اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شرایط جوی ناپایدار در گلستان/ تردد در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با توجه به ریزش نزولات جوی در استان از صبح امروز و به ویژه برف در ارتفاعات، از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست که برای تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را نیز آموزش دیده باشند.

شرایط جوی ناپایدار در گلستان/ تردد در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا بیکی گفت: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان نظیر «درازنو»، «خوش‌ییلاق»، «گلیداغ»، «افراتخته» و اکثر محورهای کوهستانی که از روز گذشته شروع شده و با وجود نمک‌پاشی و برفروبی راهداران اما این جاده‌ها لغزنده بوده و تردد بدون زنجیر چرخ در آنها امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه هم‌استانی‌ها از ترددهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی پرهیز کنند، اظهار کرد: شرایط جوی ناپایدار دیگری نیز از امروز وارد استان شد.

به گفته بیکی، عصر روز گذشته قرارگاه مرکزی زمستانه استان با حضور مدیرکل بحران استانداری استان و مدیرکل هواشناسی در محل مدیریت راه‌های این اداره کل برای هماهنگی‌های لازم برای رویارویی با بحران های ناگهانی جوی تشکیل شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: راهداران و عوامل راهداری استان هم اینک در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها هستند و مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با شماره تماس 01732480019 و تلفن گویای 141 به طور شبانه‌روزی در خدمت کاربران جاده‌ای است.

استان گلستان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراهی دارد که یک‌هزار و ۷۵۰ کیلومتر آن کوهستانی است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول