اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سستی در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی پذیرفتنی نیست

رییس سازمان حقوقدانان بدون مرز با بیان اینکه ملاحظات سیاسی نباید مانعی در جهت پیگیری پرونده شهید سلیمانی در مجامع بین‌المللی باشد گفت: سستی در پیگیری پرونده ایشان از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

سستی در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از دفتر روابط عمومی و تشریفات سازمان حقوقدانان بدون مرز، علیرضا ترکستانی با اشاره به کندی روند پیگیری پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ابعاد بین‌الملل اظهار کرد: ملاحظات سیاسی نباید مانعی در جهت پیگیری شهید سلیمانی در مجامع بین‌المللی باشد.

وی با اشاره به اینکه همه دولتمردان و سیاسیون و فرماندهان نظامی و انتظامی و تک تک آحاد مردم در قبال خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی مسئولیت دارند، گفت: سستی در پیگیری پرونده ایشان از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

رییس سازمان حقوقدانان بدون مرز  با اشاره به اینکه ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی نقض قواعد حاکم بر حقوق بین الملل محسوب و به جد باید پیگیر موضوع در مجامع بین‌المللی باشیم، بیان کرد: عدم پیگیری قاطع و‌ مناسب در مجامع بین‌المللی موجب عادی شدن و بوجود آمدن عرفی غلط در نظام حقوق بین‌الملل خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده دولت و سپاه از اساتید حقوق بین الملل در پیگیری پرونده سردار سلیمانی اظهار امیدواری کرد با استفاده از اساتید به‌نام و برجسته در حقوق بین الملل وپیگیری قاطع باید مانع تکرار چنین اقداماتی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول