اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

۷۴ میلیارد تومان برای ادامه تونل غدیر قم هزینه می‌شود

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه برای ادامه پروژه تونل غدیر 74 میلیارد تومان پیش بینی شده است، گفت: این پروژه از زیرگذر عمار یاسر آغاز و در کوچه ممتاز به سطح صفر می‌رسد.

۷۴ میلیارد تومان برای ادامه تونل غدیر قم هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به وضعیت پروژه تونل غدیر و ادامه فاز ۵ بلوار عمار یاسر، اظهار داشت: این پروژه که ادامه تونل غدیر است تا خیابان شهیدین ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مشخصات کلی این پروژه ادامه داد: این پروژه در طول ۴۵۰ متر و اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در دست اجرا است.

میریک امامی تملکات را از مهمترین مشکلات شهرداری قم در اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و بیان کرد: تملک پلاک‌های مجاور از دشواری‌های این پروژه است و تاکنون شهروندان همکاری مطلوبی در مبحث تملکات این پروژه داشته‌اند.

وی با اشاره به زمان احتمالی تکمیل و بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر، عنوان کرد: تلاش می‌شود با تملک پلاک‌های باقی مانده و ادامه اقدامات عمرانی این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این پروژه از ادامه تونل غدیر آغاز می‌شود و در کوچه ممتاز به سطح صفر می‌رسد و در نهایت تا خیابان شهید فاطمی امتداد پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول