اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه گیف خنده دار خود را داشته باشیم

گیف خنده دار که امروزه ما در شبکه های مجازی همانند واتساپ به وفور از آن استفاده می نماییم در واقع یک فیلم ویدیویی بسیار کوتاه است و علاقه مندان بسیاری دارد. این گیف یا استیکر ها می توانند دارای مضامین متفاوت همانند سرگرمی، اجتماعی، مفهومی، سیاسی و ... باشند

چگونه گیف خنده دار خود را داشته باشیم

گیف خنده دار که امروزه ما در شبکه های مجازی همانند واتساپ به وفور از آن استفاده می نماییم در واقع یک فیلم ویدیویی بسیار کوتاه است و علاقه مندان بسیاری دارد. این گیف یا استیکر می توانند دارای مضامین متفاوت همانند سرگرمی، مفهومی، سیاسی و ... باشند. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با گیف واتساپ برخورد نمایید که بسیار جذاب باشد و آن را ذخیره نمایید. حال به این موضوع فکر کنید که چه خوب می شد اگر هر شخص می توانست گیف خنده دار خود را داشته باشد که برای بیان منظور و کلام خود از آن استفاده نماید. امروزه این کار به آسانی انجام می شود.

چگونه گیف خنده دار خود را بسازیم؟

از لحاظ فنی باید در نظر داشته باشید که گیف خنده دار در واقع یک تصویر متحرک است و دارای فرمتی می باشد که به صورت مداوم تکرار می شود. به عبارت دیگر می توان بیان داشت که آنها از مجموعه ای تصویر ثابت تشکیل شده و در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا یک فیلم متحرک زیبا را ایجاد نمایند. امروزه این استیکر ها طرفداران بسیاری دارند زیرا بدون اینکه نیاز باشد، حرفی بگویید، می توانید با گیف ها منظور خود را به خوبی نشان دهید. از همین رو توصیه می شود حتما از گیف خنده دار استفاده نمایید زیرا:

ساخت آن آسان است و هزینه آن چنانی ندارد
می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی از آن استفاده نمایید
می توانید به گیف خود شناخته شوید
حجم فایل های گیف بسیار کم می باشد و عموما چون خنده بر لب می آورند، کارایی زیاد دارند
امکان بازاریابی و جلب مخاطب با گیف خنده دار بسیار آسان تر است

روش های ساخت گیف:

از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید:

اگر به کارهای کامپیوتری علاقه مند هستید، می توانید از این روش بهره ببرید اما بسیاری از افراد به دلیل پیچیده بودن فتوشاپ تمایلی به استفاده از آن ندارند.

می توانید از نرم افزارهای موبایل استفاده کنید:

در حال حاضر نرم افزار های زیادی هستند که در کمتر از چند دقیقه می توانند گیف مد نظر شما را تولید نمایند اما باید در نظر داشت که گاها نیاز به حجم حافظه خالی زیادی دارند. از سوی دیگر این نرم افزار ها تنها از پلت فرم های خاص پیروی می نمایند.

دانلود گیف خنده دار

از شرکت های طراحی کمک بگیرید:

این مورد بسیار آسان بوده و در حال حاضر بسیاری از افراد از این روش استفاده می نمایند. وب سایت گیف گیف یکی از وب سایت های عالی است که در این حوزه کار می کند و انواع گیف های خنده دار و جدید را با توجه به مواردی که شما در ذهن دارید، ارائه می دهد. شما می توانید انواع گیف های تبلیغاتی، عمومی و ... را از این وب سایت به راحتی دانلود نمایید. آنچه گیف گیف را متفاوت می نمایند، تنوع بالای استیکر و بروز بودن آنها با توجه به مسائل روز جامعه است. چنانچه به دنبال گیف خاصی هستید، گیف کیف را فراموش نکنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول