اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ساخت تیزر تبلیغاتی با افکت ها

ساخت تیزر تبلیغاتی با افکت های گوناگونی به سادگی قابل انجام است. این افکت ها سبب می شوند که ساخت تیزر تبلیغاتی با کیفیت بهتری صورت بگیرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی با افکت ها

تیزرهای تبلیغاتی با چه هدفی ساخته می شوند ؟

تیزر تبلیغاتی یک روش جدید برای بازاریابی برندها و دیجیتال مارکتینگ است. هدف اصلی تولید تیزرهای تبلیغاتی ، معرفی برندهای گوناگون و تبلیغ برای آنها می باشد. این روش تبلیغاتی برای جذب مشتری بسیار اثرگذار است و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی نتیجه بخش تر می باشد. تیزر تبلیغاتی می تواند به سرعت کالاهای موردنظر را مطرح کند و آنها را در ذهن مشتریان تثبیت کند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

هر کسب و کاری به منظور شناسایی برند خود ، به تولید تیزرهای تبلیغاتی نیازمند می باشد. تیزرهای تبلیغاتی به روش های مختلفی تولید می شوند. برای تولید تیزرهای تبلیغاتی می توانید از افکت های کاربردی سایت گرافیکس استفاده کنید. برای تولید تیزر تبلیغاتی چندین مرحله پیموده می شود. ابتدا سناریو نوشته می شود و استوری برد ساخته می شود. در مرحله ی بعد طراحی و تولید تیزر تبلیغاتی انجام می شود. سپس صداگذاری روی تیزر انجام می شود. گویندگی و تدوین های نهایی بر روی تیزر انجام می شود. اصلاحات و ویرایش های لازم روی آن صورت می گیرد. در صورت تأیید مشتری ، تیزر به مشتری ارائه می گردد.

بهترین افکت ها برای ساخت تیزر تبلیغاتی کدامند ؟

افکت های زیادی برای تولید تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این افکت های کاربردی را با هم مرور می کنیم.

چگونه  با استفاده از افترافکت تیزر تبلیغاتی تولید می شود ؟

از افترافکت در ساخت محتواهای نمایشی بسیاری مانند مستند ، فیلم و ... استفاده می شود. افترافکت یکی از تخصصی ترین برنامه ها برای تولید تیزرهای تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با استفاده از پروژه آماده افترافکت ، به راحتی تیزر تبلیغاتی موردنظر خود را در کمترین زمان ممکن بسازید. این افکت ها بسیار کاربردی می باشند و کارهای تولیدی با این افکت ها را می توان در حوزه های مختلفی مشاهده نمود.

ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر چگونه است ؟

یکی دیگر از برترین افکت هایی که برای تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد ، پریمیر می باشد. با کمک پروژه آماده پریمیر می توانید تیزرهایی با کیفیت بسیار بالا تولید کنید. پریمیر ، قابلیت های زیادی را برای کاربران بوجود می آورد و ساخت صحنه های مختلفی را برای کاربران امکان پذیر می کند. این پروژه ها در انواع مختلفی وجود دارند. پروژه آماده پریمیر تیزر تبلیغاتی ، برای تولید تیزرهای تبلیغاتی امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

آیا تولید تیزرهای تبلیغاتی با گوشی امکان پذیر است ؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی نرم افزارهای زیادی وجود دارند. برخی از این نرم افزارها برای گوشی و ویندوز قابل استفاده می باشند. در نتیجه با کمک آنها می توانید تیزرهای تبلیغاتی دلخواه خود را با گوشی تولید کنید. البته تولید تیزر تبلیغاتی با گوشی امکانات کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از این برنامه ها Camtasia  است که از برنامه های موفق در زمینه تولید تیزر می باشد. یکی از ویژگی های این برنامه ، استفاده آسان از آن می باشد. کاربران آماتور به راحتی می توانند با این برنامه کار کنند و سختی کار با سایر نرم افزارها را ندارند.

تولید تیزر تبلیغاتی چقدر زمان می برد ؟

مدت زمان ساخت تیزر تبلیغاتی با توجه به پیچیدگی سناریوی نوشته شده برای آن و وسعت پروژه ، متفاوت می باشد. طبیعتاً به هر میزان که وسعت پروژه بزرگتر باشد و تایم طولانی تری داشته باشد ، زمان بیشتری برای تولید آن لازم است. امروزه با کمک افکت های آماده ، تولید تیزرهای تبلیغاتی سرعت پیدا کرده است. شاید برای تولید برخی از این تیزرها از چند هفته تا چند ماه زمان لازم باشد.

آیا تیزرهای تبلیغاتی تولید شده با افکت ها ، قابل نمایش در تلویزیون می باشند ؟

تیزرهای تبلیغاتی تولید شده با افکت ها ، از نظر تکنیکی و فنی در سطح بالایی قرار دارند. شاید بتوان به جرئت گفت استانداردهای فنی این تیزرها از استانداردهای فنی سازمان صداو سیما بالاتر می باشد. بنابراین این تیزرها با توجه به نوع محتوای آنها ، ممکن است قابلیت نمایش در تلویزیون را داشته باشند. زیرا صداو سیما علاوه بر استانداردهای فنی ، به رعایت کردن اصول مشخصی در محتواهای نمایشی اهمیت می دهد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول