اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خدمت بی منت امدادگران فارس به محصوران در سیل و آبگرفتگی

392 امدادگر و نجاتگر استان فارس از 8 لغایت 13 دی ماه، در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به یک هزار و 939 تن ارائه کرده‌اند.

خدمت بی منت امدادگران فارس به محصوران در سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت این استان با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در استان فارس از پنجشنبه 8 دی ماه تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 دی ماه جاری، گفت: 17 شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و 939 تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس تصریح کرد: در حوادث یاد شده 95 تیم عملیاتی به همراه 82 دستگاه خودرو عملیاتی و 392 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر می باشد.

وی یادآور شد: امدادگران به 85 خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده های امدادرسانی نموده و 90 منزل را توسط پمپ های آبکش تخلیه از آب کرده اند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول