اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

وزیر ارشاد: تلاش استکبار برای سانسور حاج قاسم ناموفق بوده است

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه استکبار هنوز هم حتی از نام شهید قاسم سلیمانی می‌ترسد، گفت: با وجود تلاش دشمن برای سانسور حاج قاسم، او همچنان در صدر اخبار رسانه‌های منطقه است و تلاش برای سانسور این شخصیت بزرگ ناموفق بوده است.

وزیر ارشاد: تلاش استکبار برای سانسور حاج قاسم ناموفق بوده است

به گزارش خبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «سردار سلیمانی؛ مدافع آزادی، امنیت و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان» با بیان اینکه سردار سلیمانی از سال ۲۰۱۱ در منطقه افتخارآفرینی کرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی در مکتب امام و رهبری پرورش یافته است. او فردی شجاع و اسطوره مقاومت است که باید مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از خانواده‌ای انقلابی و البته محروم رشد پیدا کرد و به این درجه از معنویت رسید، افزود: سردار سلیمانی پس از جنگ تحمیلی و مبارزه با اشرار جنوب شرق کشور،  بیش از ۲۲ سال فرمانده نیروی قدس سپاه بود و در همه عرصه‌ها موفق عمل کرد. یکی از دلایلی که حاج قاسم را حاج قاسم کرد، دوری از شهرت طلبی بود. او برای خدا کار می‌کرد و معتقد بود که او که باید ببیند، می‌بیند.

اسماعیلی با بیان اینکه حاج قاسم با اقداماتی که به ثمر نشاند، مثل یک آفتاب درخشید، گفت: عظمت کار او به گونه‌ای است که با وجود جنگ رسانه‌ای، پیام آزادی‌بخش رهبران دنیا را به گوش جهان رساند و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد. عظمت کار حاج قاسم در این بود که زیست مسالمت آمیز را در منطقه برقرار کند که در نهایت توانست با شکست استکبار، پروژه شیطانی و درگیری‌ها را حذف کرده و آرامش را به منطقه ارزانی دهد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در تلاش بود تا منطقه‌ای که هزاران سال محل رشد و زندگی پیامبران بزرگ و پیروانشان بوده است، نابود کند، افزود:  آنها به دنبال این بودند که منطقه را به طور کلی برای همیشه ناامن کنند. حاج قاسم به عنوان اسطوره و مدافع آزادی انسان‌ها و شهروندان ظهور کرد و این پروژه را شکست داد و توانست چهره واقعی استکبار را برای جهانیان نمایان کند.

اسماعیلی با بیان اینکه مستکبران در حال ترویج انواع خشونت‌ها و اقدامات تروریستی و جرایم مختلف هستند، گفت: با وجود اقدامات جنایتکارانه آمریکا و هم‌پیمان‌هایش، آن‌ها همچنان از نام شهید سلیمانی هم می‌ترسند و شخصیت و اسوره بزرگی که صدها میلیون طرفدار دارد،  در فضای مجازی سانسور می‌کنند؛ غافل از اینکه سانسور حاج قاسم نمی‎تواند از عظمت او بکاهد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم دورویی، نفاق و توطئه استکبار جهانی را افشا کرد، ادامه داد: با وجود تلاش دشمن برای سانسور حاج قاسم، او همچنان در صدر اخبار رسانه‌های منطقه است و تلاش برای سانسور این شخصیت بزرگ ناموفق بوده است و راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی در حالی که میهمان مدم عراق بود، توسط رئیس جمهور وقت آمریکا به شهادت رسید، تصریح کرد: آمریکا که خودش را مدعی حقوق بشر می‌داند، در یک اقدام تروریستی در کشوری دیگر سردار سلیمانی را به شهادت رساند. آمریکایی‎ها از حضور سردار سلیمانی هم در منطقه می‌ترسیدند و همین باعث شد که دست به چنین اقدام جنایتکارانه‌ و حشیانه‌ای بزنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول