اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهید سلیمانی در کمال تواضع، شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود

امام جمعه بهاران سنندج عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در کمال تواضع شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود

شهید سلیمانی در کمال تواضع، شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی یکشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور اقشار مردم در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در مسیر دفاع از دین، ارزش‌های اسلام،کرامت، شرافت، ناموس و جان مسلمانان گام برداشت و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خون پاکش را با اخلاص در راه دفاع از دین و وطنش فدا کرد، گفت: شهید سلیمانی به راستی سرباز وطن، سردار حرم، نمادی وحدت، مامور امنیت و متواضع و ساده‌زیست بود و در کل بازوی نیرومند مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه بهاران سنندج خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی در کمال تواضع شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود و به فرموده مقام معظم رهبری«در زمان شهادت و تشییعش به حقیقت قیامت برپا کرد».

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی همانگونه که فرمود ما ملت شهادتیم، در مسیر ایثار و فداکاری شهید شد چرا که عاشق شهادت و حامی فقرا و مظلومان بود.

ماموستا حسینی اظهار کرد: شهید سلیمانی فرمود ما ملت امام حسین هستیم چون در مکتب ایشان درس آموخت و با تاسی به امام حسین به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آنها با به شهادت رساندن شهید سلیمانی منفور و رسواتر شدند، افزود: همانگونه که سراسر زندگی شهید سلیمانی عزت و اقتدار برای نظام و مردم ایران و همه مسلمانان بود یقیقنا شهادتشان نیز تثبیت امنیت بود و به نظام و دوستداران ایران اسلامی عزت بیشتر بخشید.

این روحانی اهل سنت عنوان کرد: زبان از بیان شجاعت، شهامت و بزرگواری شهید سلیمانی قاصر است فقط می‌توانیم بگویم مکتب شهید سلیمانی مکتب انسان‌سازی است و هرکس بتواند در مسیر این مکتب حرکت کند در دنیا و قیامت سربلند و عزتمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مکتبی برای ملت ایران برجا گذاشته که برای تک‌تک ما افتخار است، اذعان کرد: زندگی شهید سلیمانی سراسر اخلاص بود و همین موجب شده که مودت و محبت ایشان در تمام جهان در بین ملت‌های مختلف گسترش پیدا کند.

ماموستا حسینی در پایان گفت: خوشا به حال مسئولان و مدیرانی که با تاسی از روش و رویه شهید سلیمانی در مسیر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول