اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محمدزاده: اقلام ضروری مردم در کنترل تعاون روستایی/ مهاجر: ضرورت هوشمندسازی تعاون روستایی/ دهنوی: برای حل مشکلات باید تلاش شبانه‌روزی شود

حجت‌الله صالح‌المومنین به عنوان مدیر تعاون روستایی استان گلستان معارفه شد، در این مراسم مسئولان از کنترل اقلام ضروری مردم و ضرورت هوشمندسازی تعاون روستایی خبر دادند و به تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تاکید داشتند.

محمدزاده: اقلام ضروری مردم در کنترل تعاون روستایی/ مهاجر: ضرورت هوشمندسازی تعاون روستایی/ دهنوی: برای حل مشکلات باید تلاش شبانه‌روزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آئین تکریم و معارفه مدیر تعاون روستایی استان گلستان با حضور امیرحسین محمدزاده معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی در گرگان برگزار شد، در این آئین از تلاش‌های نورمحمدی کوچکی قدردانی و حجت‌الله صالح‌المومنین به عنوان مدیر تعاون روستایی استان گلستان معارفه شد، در این مراسم مسوولان از کنترل اقلام ضروری مردم و ضرورت هوشمندسازی تعاون روستایی خبر دادند و به تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تاکید داشتند.

محمدزاده: سبک مدیریت شهید سلیمانی باید رویکرد مسئولان باشد

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی در این مراسم با تاکید بر اینکه سبک مدیریت شهید سلیمانی باید رویکرد مسوولان باشد، اخلاص و کار جهادی باید سرلوحه قرار بگیرد تا نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

امیرحسین محمدزاده با اشاره به کنترل قیمت اقلام ضروری در بازار بیان کرد: تلاش بیشتر در این حوزه قطعا رضایتمندی مردم را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت شبانه‌روزی ملاک و شاخصه یک مدیر جهادی و انقلابی است، افزود: برای اینکه فعالیت تعاون روستایی در زندگی مردم خودش را نشان می‌دهد باید تمام هم و غم خود را نسبت به کار و مسوولیتی که بر عهده هر یک از ما گذاشته شده است، بگذاریم.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه یارانه از برخی اقلام حذف شده است، گفت: یارانه دارو و گندم حذف نمی‌شود اما برای اینکه دست دلالان از حوزه نهاده‌های دامی قطع شود یارانه در این بخش حذف می‌شود.

محمدزاده بر لزوم هوشمندسازی تعاون روستایی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و باراندازها می‌تواند اتفاقات خوبی در این حوزه ایجاد کند.

دهنوی: نقش تعاون روستایی را در تحقق 7.3 درصدی رشد اقتصادی گلستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گلستان نیز در این مراسم بر لزوم ترسیم نقشه راه تعاون روستایی تاکید کرد و این مهم را در حل مشکلات این بخش اثرگذار دانست.

سیدمحمد دهنوی همچنین گذری به مشکلات زیرساختی در تعاون روستایی کرد و افزود: نسبت به ابنیه، سردخانه و تقویت زیرساخت‌های تعاون روستایی باید توجه شود.

وی نقش تعاون روستایی را در تحقق ۷.۳ درصدی رشد اقتصادی استان مهم خواند و گفت: برای تحقق این اتفاق باید عقب‌ماندگی‌های بخش تعاون برطرف شود.

مهاجر: نقش تعاون روستایی در عدالت اجتماعی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان نیز در این مراسم نقش تعاون روستایی را در عدالت اجتماعی مهم شمرد و گفت: شرکت‌های سهامی زراعی باید در استان راه‌اندازی شود.

مختار مهاجر با بیان اینکه تعاون روستایی به عنوان بازوی اصلی در ساماندهی یارانه ها است بر لزوم توانمندسازی این بخش برای تحولات جدی در معیشت مردم تاکید کرد و گفت: ضرورت هوشمندسازی تعاون روستایی یک اولویت مهم است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول