اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دورکاری 1528 زن در شهرداری تهران/ پیگیری وضعیت قرارداد ایثارگران و حقوق پرسنل شرکت واگن‌سازی

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران توضیحاتی درباره سرانجام قرارداد کارکنان ایثارگر، دورکاری زنان شاغل در شهرداری و پیگیری تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شرکت واگن‌سازی ارائه داد.

دورکاری 1528 زن در شهرداری تهران/ پیگیری وضعیت قرارداد ایثارگران و حقوق پرسنل شرکت واگن‌سازی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر در پاسخ به سؤالات اعضای شورای شهر در زمینه مباحث مختلف گفت: در مورد بودجه ساخت و اصلاح پله‌برقی‌ها در مترو تهران بودجه لازم در اختیار معاونت حمل و نقل قرار گرفته و ان‌شاءالله اقدامات لازم به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در مورد حقوق و مزایای معاونت شهرسازی و معماری باید بگویم همه شما با قوانین استخدامی آشنایی دارید برای اینکه افزایش فوق‌العاده لحاظ شود و گروه شغلی تغییر کند باید از سازمان امور استخدامی مجوز بگیریم.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: در این راستا ما مکاتباتی انجام داده‌ایم و قرار است این موضوع در شورای حقوق و دستمزد مطرح شود تا ان‌شاءالله اقدامات لازم ابلاغ و ما بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

فروزنده در مورد تأخیر در پرداخت حقوق کارگران شرکت واگن‌سازی گفت:‌حتما من این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر اعضای شورای شهر در مورد دورکاری زنان دارای فرزند زیر 6 سال گفت: ما این موضوع را از 15 آبان امسال ابلاغ کرده‌ایم و در حال حاضر 1528 نفر از همکاران زن ما از این مسأله بهره‌مند هستند.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در مورد تبدیل وضعیت و قراردادهای ایثارگران شاغل در شهرداری گفت: ایثارگرانی که غیرشرکتی بودند گزینش شدند و 3100 نفر در این زمینه مشمول بوده که برای 400 نفر آنها حکم خورده است.

فروزنده گفت:‌در مورد ایثارگرانی که قرارداد آنها شرکتی بوده اختلافاتی وجود داشته که آیا اصلا شامل این قضیه می‌شوند یا خیر. مجلس و سازمان امور استخدامی قرار است مصوبه‌ای را به ما ابلاغ کند و در صورتی که به ما اعلام شود آن را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول