اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

خبر خوش مدیرعامل دخانیات برای کردستانی ها؛ از راه اندازی خط جدید تولید تا دستور پرداخت سریع بدهی کشاورزان

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ضمن تاکید بر راه اندازی خط جدید تولید در دخانیات کردستان، نسبت به پرداخت سریع بدهی کشاورزان منطقه دستورات لازم را صادر کرد.

خبر خوش مدیرعامل دخانیات برای کردستانی ها؛ از راه اندازی خط جدید تولید تا دستور پرداخت سریع بدهی کشاورزان

اخبار شرکت ها-به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شیخان مدیر عامل شرکت دخانیات ایران به منظور بررسی عملکرد 9 ماهه مجتمع های تولیدی این شرکت با مدیران مجتمع های تولیدی استانهای کردستان، تهران، مازندران، اصفهان، گلستان و گیلان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این جلسه صمیمی درد دلهای مدیران مجتمع های تولید را شنید و برای رفع مشکلات این مجتمع ها راهکارهایی ارائه کرد.

تولید بیشتر با نگاه به بازارهای منطقه ای و جهانی با هدف افزایش صادرات، بهره برداری از ظرفیت های موجود مجتمع ها، توجه به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان، صرفه جویی در هزینه ها و تلاش برای عبور از زیاندهی و رسیدن به سوددهی از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود.

محمد شیخان پس از ارائه گزارش کیوان گنجعلی مدیر مجتمع شرکت دخانیات کردستان گفت: اشتغال در کردستان برای ما مهم است. باید به مردم غیور، انقلابی و مبارز کردستان خدمت کرد و با ایجاد اشتغال در جهت رفع محرومیت و ایجاد شور و نشاط در منطقه همت گماشت.

وی بر پرداخت سریع پول توتون و تنباکوکاران کردستانی تاکید کرد و اظهار داشت: پرداخت حق الزحمه کشاورزان برکت زاست و باید پول کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران همچنین بر جذب نیروی متخصص، تحصیلکرده و بومی برای شرکت دخانیات کردستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با رفع مشکل نیروی انسانی و بهره برداری از ظرفیت های موجود مجتمع تولیدی دخانیات کردستان در مدت زمان معینن به ظرفیت تولید گذشته خود یعنی تولید 2 هزار تن در سال برگردد.

شیخان در همین زمینه دستور راه اندازی خط تولیدی جدید برای این مجتمع را صادر کرد و از مدیران شرکت دخانیات خواست تا با انتقال خط تولید جدید به کردستان نسبت به ایجاد اشتغال در این منطقه توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول