اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند در مراسمی با حضور استاندار تهران معارفه شد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند بعد از ظهر امروز با حضور محسن منصوری، استاندار تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

در  این مراسم روزجوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، جمعی از مسئولان ادارات و خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

بر این اساس رضا طاهرخانی با حکم استاندار تهران به سمت سرپرست فرمانداری دماوند منصوب شد و از زحمات مهدی حیدری، فرماندار پیشین شهرستان دماوند تقدیر به عمل آمد.

در انتصابات از نیروهای جوان و بومی استفاده شود

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این مراسم اظهار کرد: حیدری در طول تصدی فرمانداری شهرستان زحمات زیادی را متقبل شد و برای او آرزوی سلامتی داریم و به طاهرخانی به خاطر این انتصاب مهم برای خدمتگزاری به مردم شهرستان دماوند تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: فرماندار، نماینده عالی دولت در شهرستان است و توقع داریم که در دولت مردمی، این مردمی و انقلابی بودن در شهرستان از سوی فرماندار جدید بیشتر دیده و لمس شود.

امام جمعه دماوند گفت: فرماندار، نماینده دولت در همه عرصه‌هاست، اما در شهرستان دماوند خوب است که اولویت‌ها مشخص شود که در این دولت، نگاه‌ها بیشتر به چه سویی است.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: باید مشخص شود که دماوند قطب کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و علمی یا صنعتی است؛ لازم است که کارگروهی اولویت‌ها را تعیین تکلیف کند.

فتاح‌دماوندی بیان کرد: باید برای حل مشکلات کشاورزان قدم‌های بلندتر برداشته شود؛ کشاورزی تا سودآور نباشد، حمایت‌ها فقط در حد شعار است.

وی بیان کرد: باید در دوران جدید مدیریت شهرستان، رشد و توسعه روستاها متوازن با شهرها پیش برود و در انتصابات شهرستان دماوند، نیروهای جوان و بومی در اولویت قرار بگیرد و از جوانان انقلابی حمایت شود.

مدیران کم کار تغییر یابد

سیدرسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس نیز اظهار کرد: تاکنون بازدیدهای زیادی از روستاها و شهرهای منطقه انجام شده و ضمن چهره‌به‌چهره با مردم، مشکلات مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: امروز شرایط در دوره یازدهم مجلس و دولت سیزدهم ریاست جمهوری ویژه است، چرا که خزانه دولت خالی است و از لحاظ اعتبارات شرایط خوبی نداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: دولتی که مدعی بود چگونه می‌تواند با دنیا ارتباط بگیرد، کشور را در شرایط خوبی تحویل دولت بعدی نداد؛ مبارزه با ویروس کرونا در رأس تلاش‌های شبانه‌روزی دولت رئیسی قرار گرفت ‌و طی مدت کوتاه پنج ماهه، ۱۳ سفر استانی انجام شد و این عملکرد بی‌نظیر بوده است.

رسولی‌نژاد ادامه داد: وضعیت امروز دولت باید با دوره قبل، مقایسه شود؛ امروز باید عملکرد دولت آیت‌الله رئیسی برای خدمت، الگوی تمام ادارات قرار گیرد و از معجزات دولت آیت‌الله رئیسی این بود، کسانی که هشت سال لال شده بودند، زبان باز کردند و یک باره مطالبه‌گر شدند و مشکلات ۴۲ ساله را از این دولت مطالبه می‌کنند.
وی بیان کرد: باید امروز روحیه جهادی و خدمتی که در ابتدای انقلاب وجود داشت، دوباره احیا شود؛ در آن زمان برای شهادت و خدمت به مردم رقابت بود؛ باید مدیران میانی که کم کاری می‌کنند، تغییر کنند؛ برای پیگیری اعتبارات، برخی مدیران استانی حتی یک بار در سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا نکرده‌اند، اما مدیران استان‌های همجوار پیگیری‌های مجدانه‌ای برای تخصیص اعتبارات خود دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران شهرستانی باید تلاش کنند که سهم خود را از استان دریافت کنند و با توجه به استانی شدن اعتبارات برخی از پروژه‌ها، امیدواریم از این موضوع لطمه نبینیم؛ امروز دماوند مشکلات جدی در بحث فاضلاب و جاده کمربندی داریم و با توجه به وضعیت مالی، چاره‌ای نبود که پروژه کمربندی به بخش خصوصی واگذار و در ازای آن زمین تهاتر شود.

رسولی‌‌نژاد اضافه کرد: امیدواریم با حضور فرماندار جدید، پروژه‌ها سرعت بیشتری پیدا کند و عقب‌ماندگی‌های شهرستان برطرف شود.

استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در دماوند

رضا طاهرخانی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند نیز طی سخنان اظهار کرد: ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار تهران، بدون شک در دوران فعالیت خود همدلی را به اوج خواهیم رساند و قول می‌دهیم تا پس از دوران مسئولیت خود، چندین جوان مؤمن، انقلابی و جهادی را تحویل شهرستان دماوند دهیم.

وی افزود: در ابتدای کار، نخستین جلسات خود را با نخبگان و جوانان انقلابی آغاز خواهیم کرد و از ظرفیت‌های شهرستانی با نهایت تمام استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول