اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چه خبر از اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان؟

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تسریع در اجرای قانون جهش تولید مسکن از اولویت‌های دولت است که در استان سمنان نیز در این راستا گام برمی‌داریم.

چه خبر از اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر امروز در جلسه بررسی موارد و مباحث در زمینه تسریع در اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان اظهار کرد: برآورد اولیه از هزینه آماده‌سازی سایت پلان‌هایی که برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهرهای استان جانمایی شده، در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: اجرای قانون جهش تولید مسکن و تسریع در این حوزه، از اولویت‌های دولت است که در استان سمنان نیز در این راستا گام برمی‌داریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: در حال حاضر قانون جهش تولید مسکن به استان ابلاغ شده و شهرداری‌ها به صدور پیش پروانه الزام دارند.

حمیدی تصریح کرد: در این جلسه بحث و تبادل‌نظر در خصوص آماده‌سازی سایت‌های در نظر گرفته شده برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهرهای استان صورت گرفت و راهکارهای مناسب در خصوص تحقق این مهم ارائه و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: راه و شهرسازی‌های استان و شرق، طی نشست با تمامی شهرداری‌های شهرهای محدوده خود، در خصوص تمام سایت‌ها مبلغ موردنیاز برای زیرسازی و آماده‌سازی را محاسبه کنند و تفاهم‌نامه در این خصوص تنظیم شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول