اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امامزاده آقا علی عباس (ع) میزبان کاروان پیام‌آور مکتب حاج قاسم +تصاویر و فیلم

کاروان موتورسواران پیام‌آوران مکتب حاج قاسم سپاه محمد رسول‌الله (ص) که از تهران عازم کرمان بودند ،ساعاتی میهمان امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود شدند.

امامزاده آقا علی عباس (ع) میزبان کاروان پیام‌آور مکتب حاج قاسم +تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، هم‌زمان با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، عاشقان و دلدادگان مکتب سلیمانی خود را به دیار کریمان رسانده  و به ساحت گلزار شهید ادای احترام  می‌کنند.

 

کاروان موتورسواران پیام‌آوران مکتب حاج قاسم سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران صبح امروز از تهران به‌سوی کرمان حرکت کرده و عصر امروز ساعاتی در امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود میهمان امامزاده بودند.

 

موتورسواران ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام آستان به مقام شهدا ادای احترام کرده و سپس به امامزاده برای زیارت مشرف شدند.

 

طاهر صادقی مسئول کاروان مکتب حاج قاسم سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: این کاروان از صبح امروز شنبه با حضور در یادبود سردار سلیمانی در بهشت‌زهرا و ادای احترام به مقصد کرمان به راه افتاد.

 

وی بابیان اینکه ۳۰ موتورسوار این کاروان را تشکیل می‌دهد، افزود: هدف این کاروان در مسیر انتقال پیام مکتب سردار سلیمانی به هم‌وطنان، انتقال پیام مقاومت ، وحدت و همدلی در پناه ولایت به مردم است.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول