اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دولت برای حل مشکلات خوزستان مصمم است

معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص اعتبار و مصوبات متعدد برای حل مشکلات خوزستان خبر داد.

دولت برای حل مشکلات خوزستان مصمم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در بدو ورود به اهواز اظهار کرد: پس از تشکیل دولت اولین سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان بود که طی این سفر دستورات ویژه‌ای صادر کردند.

وی افزود: مطابق سفر رئیس جمهور و انتخاب استاندار فعلی، پیگیری‌های مستمر و ویژه‌ای از جمله تشکیل متعددی در اهواز و تهران جهت اجرایی کردن دستورات صادره آیت الله رئیسی صورت گرفت که در نهایت مصوبات زیادی بعمل آمد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بخشی از مصوبات مربوط به تامین اعتبارات لازم برای پروژه‌های زیر بنایی از جمله طرح‌های آبرسانی، سازماندهی شبکه‌های فاضلاب اعم از خطوط درون شهری، تصفیه و انتقال است.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت‌های راه و راه آهن، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی، توسعه فضاهای آموزشی و مصوبات و اعتبارات دیگری در حوزه کشاورزی، آب و خاک از دیگر مصوبات جلسات و پیگیری‌هاست.

صولت مرتضوی تصریح کرد: اعتباراتی نیز در بدو ورود رئیس جمهور به استان به ویژه برای حوزه آب تخصیص یافت.

وی بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان و بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا دستورات دیگری صادر و در جلسه هیات وزیران تصمیماتی اتخاذ شد.

مرتضوی عنوان کرد: دیدار با مسوولین استان، رصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، ارزیابی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و نظارت میدانی، بازدید از مناطق زلزله زده و جمع بندی اقدامات انجام شده، شناخت کاستی‌ها و تصمیم لازم جهت برون رفت از مشکلات از سری برنامه‌های سفر امروز خواهند بود.

وی اذعان کرد: امیدواریم حسب دستور رئیس جمهور اقدامات مناسبی را انجام و قدری از مشکلات استان کاسته شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول