اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هشدار قرمز هواشناسی هرمزگان/ یک‌شنبه بحرانی در راه هرمزگان است

هواشناسی کشور اعلام کرد: روز یک شنبه 12 دی ماه با تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان شاهد بارش شدید باران به همراه رعد و برق، ریزش تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود.

هشدار قرمز هواشناسی هرمزگان/ یک‌شنبه بحرانی در راه هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی کشور در هشداری با سطح قرمز از تشدید و تداوم سامانه بارشی بخصوص برای روز یک شنبه خبر داده است.

در این اطلاعیه بارش شدید باران و تداوم آن در منطقه همراه با رعد و برق و ریزش تگرگ و وزش باد شدید برای روز یکشنبه ۱۲ دی ماه پیش بینی شده و منطقه اثر این سامانه نیز در بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و فارس اعلام شده است.

سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی گسترده معابر شهری، امکان آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، جاری شدن رواناب، اختلال در تردد، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌ها، احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده‌ها، خسارت به محصولات کشاورزی از دیگر مخاطرات فعالیت این سامانه بارشی در استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و فارس اعلام شده است.

همچنین از شهروندان خواسته شده تا از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و کشاورزان نیز نسبت به پوشش محصولات برای جلوگیری از خسارات ناشی از ریزش تگرگ اقدام کنند.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول