اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انهدام سه مخفیگاه تروریست‌های داعش به دست الحشدالشعبی

نیروهای الحشد الشعبی امروز (جمعه) سه مخفیگاه تروریست‌های داعش را در مرکز عراق کشف و منهدم کردند.

انهدام سه مخفیگاه تروریست‌های داعش به دست الحشدالشعبی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای الحشد الشعبی امروز (جمعه) سه مخفیگاه تروریست‌های داعش در استان صلاح‌الدین عراق را کشف و نابود کردند.

به نوشته وبگاه شبکه العهد عراق،نیروهای تیپ ۳۵ و سوم فرماندهی الحشد الشعبی در استان صلاح‌الدین صبح امروز در یک عملیات پاکسازی به سه مخفیگاه داعش برخورد کردند که تروریست‌ها از آن‌ها برای نگهداری تجهیزات و مهمات و مواد غذایی استفاده می‌کردند.

طبق بیانیه الحشد الشعبی در این عملیات مناطق «الزلایه»، «البودور»، «عوینات»، «الجیجی» و ساحل رود دجله در استان صلاح‌الدین پاکسازی شد.

همزمان نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی در استان بغداد یک تروریست داعشی را که مسئول انتقال انتحاری‌ها و مواد منفجره بود را دستگیر کردند.

با وجود پایان خلافت ادعایی داعش در سژوئن ۲۰۱۷ با آزادی موصل اما تروریست‌ها در قالب هسته‌های کوچک در مناطق بیابانی، کوهستانی و صعب‌العبور تاکنون به حملات خود به روستاها و نیروهای نظامی و غیر نظامی ادامه داده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول