اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشورهای حوزه مقاومت، در زمان حمله داعش خط مقدم بودند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: خط مقدم دفاع از کشور در زمان حمله داعش، کشورهای حوزه مقاومت بود و اگر در حوزه موفق نمی شدیم باید در استان های ایران می جنگیدیم.

کشورهای حوزه مقاومت، در زمان حمله داعش خط مقدم بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقا جان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پیش از ظهر امروز در جمع مردم دیار ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین اظهار کرد: شما مردم پیشگامان نهضت بزرگ اسلامی هستید امروز مفتخرم حضور در جمع شما کفن پوش حضور داشته باشم.

وی گفت: تصاویر شما کفن پوش و انعکاس آن در رسانه های دنیا این سوال را ایجاد خواهد کرد که این کفن پوشی برای چه هست اما دنیا بداند، این کفن پوشی ها در دیار ۱۵ خرداد  برای دفاع از اسلام و قرآن است و باز هم نشان دادید در دفاع از ولایت حاضر هستید جان خود را فدا کنید همچنان که در واقعه ۱۵ خرداد سال ۴۲ این اتقاق رخ افتاد که امام خمینی(ره) آن رویداد را به عنوان یوم الله یاد می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ۱۵ خرداد سال ۴۲ را سند ولایتمداری مردم ورامین دانست و تصریح کرد: در سال ۱۳۴۲ مردم ورامین کفن پوش برای دفاع از نهضت امام حرکت کردند و در مقابل گلوله ایستادند و دست از ولایت مداری خود بر نداشتند، مردم شریف حق بزرگی در نهضت اسلامی و پیروزی اسلام دارند، در دوران ستمشاهی چه بر سر این ملت آمد و شاهان با ظلم خود مردم را در تنگنا قرار داده بودند و در قبال بیگانگان غلام حلقه به گوش بودند و این سبب قیام مردم آزادی خواه ایران شد.

حجت الاسلام آقا خان پور ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی برای اولین بار در ایران حاکمیت دینی بر این کشور حاکم شد و بعد از پیروزی انقلاب دشمنان وقتی منافع خود را در خطر دیدند به ایران حمله کردند و مردم ایران را زیر بمباران قرار دادند همین دشمنان خفقان گرفتند، ولی با وجود مردم با بصیرتی مانند ورامین نگذاشتیم یک وجب از خاک این کشور از دست برود.

وی در خصوص حماسه یوم الله ۹ دی و حوادث آن بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان ما با فتنه جویان هماهنگ شدند، صف ها و صفبندی ها معلوم بود و وقتی مردم این جریان را دیدند، از پیر و جوان آماده دفاع از کشور شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع فتنه سال ۱۳۸۸ را پیچیده و بر اساس نقشه اتاق فکر دشمنان در خارج از کشور دانست و گفت: در فتنه سال ۸۸ صف تشخیص بین دوست و دشمن مشکل بود و کسانی که علم دفاع از ولایت و اسلام را بدست گرفتند بسیار مخلص بودند و این بصیرت بود که به این ویژگی حرمت داد.

حجت الاسلام آقا خان پور ادامه داد: دشمنان اسلام از کسانی استفاده می کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند و مانند صحرای کربلا شد همانی که سر فرزند پیامبر(ص) را از بدن جدا می کنند و اهل بیت او را اسیر می کنند اما مردم ایران اسلامی با مردم عصر اسلام تفاوت داشتند و نگذاشتند حوادث صدر اسلام تکرار شود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار دلها بیان کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با اشرار نقش آفرینی کرد اما باز هم برای دفاع از مظلومان شب و روز خود را گذاشته بود برای اینکه دفاع از اسلام و قرآن مرز و بوم نمی شناسد در حالی که برخی ها همین دفاع را لازم نمی دانستند اما اکنون می فهمند این دفاع چقدر با ارزش بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پایان عنوان کرد: خط مقدم دفاع از کشور در زمان حمله داعش کشورهای حوزه مقاومت بود و اگر در حوزه موفق نمی شدیم  باید در استان های ایران می جنگیدیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول