اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهید سلیمانی با فداکاری و مقاومت یکی از چهره‌های شاخص جهان اسلام شد

امام جمعه اهل سنت اینچه‌برون گفت: سردار شهید سلیمانی با فداکاری، مقاومت، جانفشانی و شجاعت خود چه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و چه در سوریه، عراق و لبنان به یکی از چهره‌های شاخص جهان اسلام تبدیل شد.

شهید سلیمانی با فداکاری و مقاومت یکی از چهره‌های شاخص جهان اسلام شد

آخوند مدد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و ولایت‌مداری در تاریخ نظام‌ جمهوری اسلامی به ثبت رسیده و باید تلاش کنیم این بصیرت و اگاهی را در تمام دوره‌های حساس کشور با پیروی از ولایت فقیه حفظ و تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران چه برادران شیعه و چه برادران سنی باید در همه عرصه‌ها و موقعیت‌ها در کنار بصیرت و آگاهی وحدت ملی و اتحاد خود را حفظ کنند‌تا دشمن راهی برای نفوذ و رخنه کردن پیدا نکند.

امام جمعه اهل‌سنت اینچه‌برون با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی یک قهرمان تمام عیار در شجاعت، فداکاری، مقاومت، اخلاص، تدبیر و غیره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و در دیگر کشورها مانند سوریه و عراق  بود و همین امر سبب شد تا یکی از چهره‌های شاخص جهان اسلام معرفی شود.

وی ادامه داد: این شهید یک الگوی مناسب در برقراری امنیت اجتماعی در منطقه به‌شمار می‌رود و تمام جوانان و مسلمانان ایران و دیگر کشورهای اسلامی مانند سوریه، لبنان، عراق و جبهه مقاومت به این شهید افتخار می‌کنند.

آخوند هوشمند گفت: این شهید با رفتار، روحیات و افکار خود تاثیر عمیقی بر قلوب مسلمانان گذاشته و محبوبیت خاصی در بین همه مسلمانان شیعه و سنی دارد.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول