اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حضور پرشور مردم، فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تنها قدرتی که توانست به رهبری امامین انقلاب این فتنه را در نطفه خفه کند حضور پرشور مردم عزیز انقلاب اسلامی بود.

حضور پرشور مردم، فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه مراسم حماسه نهم دی ماه در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دولت‌ها در برابر ما ایستاده بودند اما ایران اسلامی حتی یک وجب از خاک را نیز در اختیار دشمن قرار نداد.

وی افزود: بعد از اینکه امت اسلامی از این حادثه سربلند بیرون آمدند دشمن با توجه به شکستش در جبهه جهاد اصغر به جبهه جهاد اکبر متمایل کرد و تمام تلاشش را به میدان آورد تا بتواند دشمن داخلی را که منافعش به خطر افتاده و سالیان سال خودش را مهیا کرده بود فعال کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن بیان اینکه نهم دی روز بصیرت امت اسلامی است، عنوان کرد: تنها گزینه‌ایی که در این فتنه مانند هشت سال دفاع مقدس میتوانست طومار دشمن را در خارج از مرزها برای همیشه به هم بپیچد و تنها قدرتی که توانست به رهبری امامین انقلاب این فتنه را در نطفه خفه کند حضور پرشور مردم عزیز انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: به همین دلیل این بصیرت هر ساله باید جشن گرفته شود و بزرگداشت آن را به عنوان یک پیام گرامی بداریم.

موسوی‌فرد گفت: دشمنان بدانند اینکه مردم انقلاب اسلامی چهل و دو سال در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند برای دفع همه فتنه‌های حال و آینده نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول