اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی: اقدام جهادی به اندیشه و انسجام جهادی نیازمند است

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز اقدام جهادی در مرحله نخست به اندیشه جهادی نیاز دارد و شرط بعدی برای اقدام جهادی انسجام است.

استاندار خراسان رضوی: اقدام جهادی به اندیشه و انسجام جهادی نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، یعقوبی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی نخستین و بزرگترین کارخانه تعمییرات بازسازی و نوسازی شرق کشور در تربت حیدریه اظهار کرد: امروز اقدام جهادی در مرحله نخست به اندیشه جهادی نیاز دارد. لذا اگر مبتنی بر یک اندیشه و نگاه اعمال و رفتار خود را تنظیم کنیم یقینا از امکان محرکه قوی برخوردار خواهیم بود.

وی افزود: شرط بعدی برای اقدام جهادی انسجام است. با پراکنده کاری و اقدامات متفرقه به جایی نمی رسیم،  لذا یک دست شدن و نگاه و عمل مشترک داشتن یک ضرورت است.

نظری تصریح کرد: با وجود شخصیت های معنوی و مدیران و مردم تربت حیدریه انتظار داریم در این شهرستان که در انقلاب پیشتاز بوده است، در جبهه سازندگی و اقتصادی نیز برای رفع مشکلات تلاش شود تا به عنوان الگو معرفی شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اولویت دولت را مسایل معیشتی و اقتصادی و اقدامات مرتبط با آن می دانیم. مسوولان مبتنی برجوشش های مردمی در این راستا حرکت کنند.

بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

 

شایان ذکر است که عملیات اجرایی نخستین و بزرگترین کارخانه تعمییرات بازسازی و نوسازی واگن باری شرق کشور در تربت حیدریه با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیر کل راه آهن شرق و جمعی از مسوولان محلی و استانی آغاز شد. این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مردادماه آینده به بهره برداری می رسد.

طرح احداث کارخانه تعمیرات بازسازی و نوسازی واگن باری با هدف تعمیر اساسی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه انواع واگن باری در سال و نیز بازسازی بیش از ۴۰۰۰ چرخ و بانداژ به ارزش سرمایه گذاری ۲۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم توسط شرکت احیا ریل ایرانیان در زمینی به مساحت ۵ هکتار در مجاورت راه آهن تربت حیدریه اجرا می شود.

این مجموعه اولین و بزرگترین کارخانه تعمیرات واگن باری در پهنه شرق کشور محسوب می شود و به کاهش ترافیک ناحیه از طریق جایگزینی تعمیراتی با نواحی تهران و اراک و افزایش سیر و حرکت ناوگان به علت نزدیکی به مبادی بار عمده در شرق کمک می کند.

با راه اندازی این مجموعه پیش بینی می شود شاهد رشد ۳ الی ۵ درصدی حمل بار کل شبکه ریلی از محل افزایش ضریب آماده به کاری واگن و کاهش سیر واگن خالی در شبکه باشیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول