اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ارسال ۱۲۰۰ بسته‌ گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: یک‌‌هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» بزودی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

ارسال ۱۲۰۰ بسته‌ گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در راستای رزمایش «مواسات و همدلی» ۱۶ تُن نذورات قربانی (گوشت گرم گوسفندی) تهیه و در میان مردم مناطق محروم استان توزیع کرده است.

وی افزود: یک‌ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» بزودی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.   

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان به کرمانشاه ارسال شده که به زودی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: این محموله ویژه ماه جمادی‌الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، که این نوبت در میان مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و شهرهای سنقر و کرندغرب توزیع خواهد شد.

کلات‌پور تاکید کرد: ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل به دست محرومان انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب‌دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه(س)، توزیع و راستی‌آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

وی همچنین از پیش‌بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته های خانواده‌ها خبر داد.

 کلات‌پور با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول