اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۹ دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملی در برابر دشمنان بود

فرمانده سپاه کردستان گفت: نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود، در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

۹ دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملی در برابر دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه ۸۸ روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه از حضور شرکت‌کنندگان در این مراسم تقدیر کرد و با بیان اینکه نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود، گفت: در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: روز نهم دی ۸۸ در واقع روز دفاع از آزادی قانون و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که به ۸ ماه شورش و دهن‌کجی به قانون اسلامی پایان داد.

وی تصریح کرد: آنان  به دنبال مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مکر آنان بی‌اثر ماند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در روزی ۹ دی مردم حول محور منافع ملی، قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب جمع شدند و در دفاع از انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند.

وی اضافه کرد: یک کودتای بزرگ علیه انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده بود ولی با حضور بابصیرت مردم و خلق حماسه‌ای بزرگی خنثی شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول