اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مکتب عاشورا رمز خلق حماسه ۹ دی است/ تا مردمی باشیم خللی به انقلاب وارد نمی‌شود

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حماسه ۹ دی برآمده از فرهنگ و مکتب عاشورایی است و دشمنان بدنبال زدن ریشه اعتقادات ملت ایران هستند اما تا مردمی باشیم خللی به انقلاب وارد نمی‌شود.

مکتب عاشورا رمز خلق حماسه ۹ دی است/ تا مردمی باشیم خللی به انقلاب وارد نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع صبح امروز در اجتماع گرامیداشت حماسه ۹ دی در ساحل بندرعباس اظهار کرد: ملت ایران از سال ۴۲ میدرخشد و اوج درخشش این ملت در سال ۵۷ بوده که تحت زعامتی فقیهی عارف و حکیمی زمان شناس توانست حاکمیت طاغوت را پایان داد.

وی با بیان اینکه استقلال برآمده از اراده ملت را در تحقق نظام دینی در ایران شاهد بودیم، افزود: طاغوت نه دغدغه مردم را داشت و نه دین و عزت ملت را و خدا به امام کمک کرد تا بتواند دین را در جامعه پررنگ و اسلام در جای جای نظام محقق شود و زندگی امامین انقلاب نیز در راستای عمل به دستورات دینی است.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: دشمن از دین، رشد ارزش‌های اسلامی، افول قدرت‌های استکباری و عزتمندی ملت‌ما ناراحت و عصبانی است و با قائله و فتنه آفرینی بر علیه نظام، بدنبال شکست دادن انقلاب اسلامی ما بود.

وی با تصریح بر اینکه از سال ۶۵ دشمن وارد فاز جدیدی از فتنه افروزی توام با جنگ بر علیه ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: فتنه منتظری، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ در یک مسیر قرار داشتند و آنان با الگوگیری از طرح‌های براندازی در شوروی و ... می‌خواستند ایران را نیز دچار براندازی نرم کنند اما طراحی عمیق آنان به سد اراده پولادین ملت ایران خورد و نقش بر آب شد.

 

حجت الاسلام شیرازی گفت: در سال ۸۶ و ۸۷ افرادی را در کشورهای حاشیه خلیج فارس و آلمان آموزش دادند و حتی روی برخی مسئولان ما هم اثر گذاشتند و با سرکردگی آمریکا و انگلیس بدنبال رقم زدن فتنه‌ای با هدف بر هم زدن جو جامعه و شبهه آفرینی بودند تا با اسم رمز تقلب در انتخابات، کشور را به آشوب بکشند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید نوکری و خادمی این مردم را کنند چرا که ملت ما ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده است و خون داده و شهید داده و مبارزه کرده و استکبلر را عقب زده است.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه حتی موفقیت شهید سلیمانی نیز به بیان خود او، بواسطه حمایت و اراده مردم بود، بیان داشت: مسئولان بدانند که ما بدون مردم هیچ کاره‌ایم و ۹ دی نیز یعنی حقیقت حضور مردم برای شکستن کمر فتنه و حمایت از نظام دینی و پشتیبانی از ولایت.

وی خودکفایی کنونی کشور را نیز محصول حمایت و اراده ملت دانست و گفت: ما قادریم با حل تولید داخل و رفع موانع تولید، همه مشکلات را از سر راه برداریم و اگر نگاه همه ما به تولید داخل باشد، مشکلات کشور حل می‌شود.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: ملتی که انقلاب کرده و در ۴۳ سال از سد همه مشکلات تا امروز عبور کرده، بی شک در ادامه راه با افول آمریکا، استکبار و رژیم صهیونیستی را نیز نابود خواهد کرد و با حضور همه‌جانبه در صحنه، به راه خویش ادامه خواهد داد و مسئولان نیز وظیفه دارند تا مشکلات مردم را رفع کرده و سختی‌ها را بگشایند.

 وی گفت: مسئولان اگر مانند مردم زندگی کنند، بسیاری مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول