اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع کالاهای اساسی در استان سمنان هوشمند می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از این پس کالاهای اساسی در این استان به‌صورت هوشمند توزیع می‌شود.

توزیع کالاهای اساسی در استان سمنان هوشمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در مراسم افتتاح طرح شبکه توزیع هوشمند کالاهای اساسی استان سمنان اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح، توزیع گوشت مرغ گرم به‌صورت هوشمند و اینترنتی در استان سمنان انجام شده و در مراحل بعدی سبد فروش کالاهای اساسی در استان تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح از امروز هشتم دی‌ماه با توزیع مرغ گرم در سراسر استان سمنان آغاز شده است، عنوان کرد: به‌تدریج سایر اقلام تنظیم بازار ازجمله تخم مرغ، برنج و شکر و در ایام پایانی سال میوه شب عید از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به جزئیاتی از اجرای طرح توزیع هوشمند و اینترنتی کالاهای اساسی در استان افزود: ایجاد دسترسی خرید آنلاین و پرداخت وجه در محل تحویل از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، عودت وجه پرداختی حداکثر تا ۲۴ ساعت، ثبت درخواست خرید به‌صورت ۲۴ ساعته و به قیمت مصوب ازجمله ویژگی‌های اجرای این طرح است.

میرعماد با اشاره به اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در مرحله نخست تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان سمنان آماده تحویل مرغ و تخم مرغ هستند.

وی اضافه کرد: بعد از انتقال وظایف نظارت بر بازار کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی یکی از برنامه‌های مدنظر این وزارت برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی که به نتیجه رسید، توزیع هوشمند و سامانه‌ای محصولات کشاورزی بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی به تنظیم بازار و حفظ شأن و کرامت مصرف‌کننده کمک می‌کند، تصریح کرد: توزیع بدون واسطه و هدفمند کالاهای اساسی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول