اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امحاء ۱۴۰ کیلو عسل تقلبی در طرقبه شاندیز

رییس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز از امحاء و معدوم سازی بیش از ۱۴۰ کیلوگرم عسل تقلبی و غیرقابل مصرف انسانی در این شهرستان خبر داد.

امحاء ۱۴۰ کیلو عسل تقلبی در طرقبه شاندیز

علیرضا قدرتی رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ۱۴۰ کیلوگرم عسل توقیفی از ۲ عسل فروشی در شهرستان که به استناد آزمایشات انجام شده قابل مصرف نبود، امحاء شد.

وی افزود: این محموله های توقیفی به دستور مراجع قضایی و با استناد به ماده قانون ۱۴ مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی دایر بر تهدید علیه بهداشت عمومی، امحاء و معدوم سازی شد.

 قدرتی افزود: این میزان عسل در بازدید های نظارتی از مراکز عرضه و فروش عسل به علت مناسب نبودن برای مصرف انسانی و همچنین غیر قابل مصرف به عنوان تغذیه در زنبورستان ها  معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد. شهروندان عسل را از مراکز مجاز خریداری نمایند، از خرید عسل فله ای و بدون بسته بندی و لیبل بهداشتی خودداری نمایند و در صورت مصرف شربت قند در تغذیه زنبور باید روی لیبل عسل تغذیه ای بودن آن ذکر شده باشد.

 

انتهای پیام/۷۰۰۷۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول